כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

מפקד בזק דיגיטלי ב'הבית היהודי'

הבית היהודי הכריזה על מפקד בזק מהטלפון הנייד, מהפייסבוק או מהטוויטר • הבחירות לרשימה יאוחדו עם הבחירות לראשות התנועה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

תנועת הבית היהודי מציגה: מפקד בזק למפלגה. הבית היהודי יוצא למפקד בזק בשבוע הבא. הפריימריז לראשות הבית היהודי ולרשימה לכנסת ייערכו ב–14/1/15.

הבית היהודי תפתח בשבוע הבא במפקד חסר תקדים, מפקד בזק דיגיטלי הראשון מסוגו שנערך בישראל. במסגרת המפקד כל אזרח מגיל 17 יוכל להתפקד למפלגה בעלות של 39 שקלים. המתפקדים החדשים יקבלו פטור מתקופת אכשרה ויוכלו להצביע לפריימריז הקרובים למפלגה.

יהיה ניתן להתפקד מהסמרטפון, מהטבלט, מהפייסבוק, מהטוויטר ומהמחשב האישי.

במקביל, ועדת הבחירות של המפלגה החליטה לאחד את הפריימריז לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת לאותו יום ולחסוך בהוצאות הארגון, ושניהם ייערכו ב- 14/1/15. הפריימריז ייערכו בשני פתקים: אחד ליו"ר ואחד לרשימה, כאשר חברי הועידה יוכלו גם לבחור את המקום העשירי ברשימה לכנסת.

לפי לוחות הזמנים המאושרים, ההתפקדות תסתיים ב- 29/12 בחצות. ב-5/1 יפורסם ספר הבוחרים הסופי. החל מיום למחרת ולמשך שלושה ימים ניתן יהיה להגיש מועמדות לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת. בתאריך 21/1 ייערך סיבוב שני לפריימריז לראשות המפלגה, אם יהיה צורך בכך.

לדברי מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, "צריך בית יהודי גדול מול כל השמאל. העליה בתמיכה הציבורית במפלגה הביאו לדרישה מוצדקת של השטח לפתוח את המפלגה לקהל רחב נוסף שמבקש להיות חלק משפיע במפלגה. אליהם נוספים צעירים בני 17 שבבחירות קודמות לא היתה להם זכות הצבעה - וכעת אנחנו פותחים בפניהם את האפשרות להשפיע".
הבית היהודי מפקד בזק דיגטלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}