י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מסייעים לחלשים

חדשנות ישראלית בשירות האקלים - נלחמים בבזבוז המזון באפריקה

ישראל תעביר 23,000 דולר לטובת המאבק באתגרי המדבור בניגריה. הסיוע הכספי יסייע לחקלאים רבים מניגריה לצאת ממעגל העוני אל עבר מעגל חקלאי בר קיימא

חדשנות ישראלית בשירות האקלים - נלחמים בבזבוז המזון באפריקה
ארגז הקירור שממומן עי הפרויקט צילום: שגרירות ישראל בגרמניה

במסגרת שיתוף פעולה בין אמנת האו"ם למאבק במדבור (UNCCD), קהילת דזרטק הישראלית (Desertech) ומשרד החוץ הישראלי, תעביר ישראל 23,000 דולר לטובת המאבק באתגרי המדבור באזור החומה הירוקה של ניגריה.

הפרויקט הנבחר הוא פרי פיתוח של קהילת החדשנות דזרטק, האב של פתרונות חדשניים לאתגרי המדבור. על מנת להילחם באבדן הקטיף בניגריה, תעביר ישראל מימון לפרישת קופסאות קירור ייחודיות לשמירה על תוצאת חקלאית בטכנולוגיה ישראלית של NOF. כך ניתן יהיה לאחסן את הקטיף לאורך זמן ולחסוך כעד 70-80% המבוזבזים כיום בשל תנאי מזג האוויר הקשים ואחסון ירוד.

פתרון זה יסייע לחקלאים רבים מניגריה לצאת ממעגל העוני אל עבר מעגל חקלאי בר קיימא. את הסיוע תעביר שגרירות ישראל בברלין לאמנה למאבק במדבור היושבת בעיר בון.

שגרירות ישראל בברלין: "חשיבה מחוץ לקופסא סייעה לישראל באתגרים רבים. האתגר הבא הניצב בפני כולנו הוא ההתמודדות עם שינויי האקלים. חשוב לעבוד יחד כדי להביא את הידע מישראל כמדינה שהפריחה את השממה, לאזורים בעולם שיכולים להנות מפירות המאמצים! אנו גאים להעמיד את החדשנות הישראלית לחיזוק העמידות בפני תופעות שינויי האקלים ולסייע בצמצום אבדן המזון".

גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}