ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מהודרים ביותר

יהלומים של שמינית במחירים של שמיטה

אתרוגים במחירי שמיטה: לא, זו לא טעות בכותרת, לא מיחזרנו את הכתבה של השנה שעברה, זו המהפכה החדשה של 'אתרוגי נוה ציון', האתרוגים המהודרים ביותר, שכבר יצא שמם לשם ולתפארת כ'יהלומים' מובחרים, אבל המחירים נותרו בדיוק כמו בשנה שעברה, 'מחירי שמיטה' נמוכים ונוחים לכל כיס

יהלומים של שמינית במחירים של שמיטה
אתרוגי נוה ציון צילום: באדיבות המצלם

בציבור המהדרין והמדקדקים במצוות, המחפשים להתנאות באתרוג נאה ולולב נאה, כבר יודעים מזה שנים רבות כי אתרוגים שניתן לומר עליהם בפה מלא שהם 'הדר שאמרה תורה', אפשר למצוא רק ב'יהלומים' של 'נוה ציון'.

נפתח בשבח ארץ ישראל, ובאתרוגים התימניים המובחרים הגדלים בפרדסים בארץ הקודש. מזה עידן ועידנים כבר יצא שמם של אתרוגי נוה ציון, כאתרוגים תימניים מיוחדים ביותר ובעלי מסורת ברורה שאינם מורכבים, בעלי צורת גידול נאה ונקיות נדירה ויוצאת מן הכלל.

רבים מגדולי התורה ותלמידי החכמים מקפידים כבר שנים רבות ליטול ולברך דווקא על אתרוגים אלו. כאשר גם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל היה נוהג בקביעות ליטול אך ורק מאתרוגים אלו לברכה ולמצווה, ובכל שנה ושנה היה מביע את התפעלותו המרובה מיופם והידורם.

מרן ראש הישיבה זצוק"ל הדריך באופן מפורט את ראשי הבד"ץ והמפקחים בהוראות השונות לגבי האתרוגים, משלבי הגידול הראשוניים ועד לאריזתם והגעתם לידי ציבור המהדרין, כשהוא באופן אישי דואג לעקוב מקרוב אחרי כל התהליך.

האתרוגים עוברים מיון קפדני על ידי צוות אברכים יראי שמים ותלמידי חכמים, הבקיאים בפרטות בדיני האתרוג.

לצד זאת, יהיה השנה חידוש מיוחד באתרוגי מרוקו. בשנים האחרונות הולך וגובר הביקוש הרב לאתרוגים מרוקאים מובחרים, הידועים ביופיים, וביחוסם המופלג שאין בהם חשש מורכב, וכפי שהעידו חכמי וגדולי ישראל בכל הדורות, ורבים הידרו ליטול בדווקא את האתרוג המרוקאי הן בשל כשרותו והן בשל יופיו והידורו מכל הבחינות.

ר' דוד בן שמעון בנו של רבה של בני ברק ומראשי בד"ץ נוה ציון הגאון ר מסעוד בן שמעון בפיקוח ע"י הבד"ץ במרוקו

כבר בשנה שעברה ביצעו ב'נוה ציון' מהלך רחב היקף לייבוא אתרוגים מהודרים ממרוקו, שהתקבלו בהתלהבות עצומה בקרב כל הציבור, דבר שיצר ביקוש נרחב מאוד לאתרוגים היפיפיים.

ימים ספורים קודם הסתלקותו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל לגנזי מרומים, עוד זכו להיכנס למרן ולהציג בפניו את האתרוגים המהודרים, ומרן הביע את התפעלותו מההידור הייחודי כשנהרה שפוכה עליו פניו הקדושות.

לאחר מבצע הייבוא בשנה שעברה, התכנסו ב'נוה ציון' לישיבה מיוחדת כדי להפיק לקחים ולייעל את כל התהליך. בהתאם לכך, במשך חודשים ארוכים צוות מיוחד של תלמידי חכמים הבקיאים בכל הנושאים הללו, ומכירים היטב את שטחי גידול האתרוגים במרוקו, פועלים במרוקו מסביב לשעון על מנת לוודא את כל תהליך גידול האתרוגים על הצד הטוב ביותר.

צוות של בודקים מיוחד, ישבו ובדקו בשבע עיניים בבדיקה אחר בדיקה, כשהם בוחרים את האתרוגים הנאים והנקיים ביותר, שישלחו באופן ישיר לישראל, במשלוח מיוחד, על מנת לשמור על האתרוגים מכל פגע.

האתרוגים המרוקאים נמצאים תחת פיקוח והשגחה הדוקה ביותר של בד"ץ נוה ציון, כאשר גם בתחום הזה נשמר הקו הברור של המשך המסורת שקבע מרן ראש הישיבה זצוק"ל, על ידי רבני וראשי הבד"ץ שליט"א.

מי שמופקד לפקח מקרוב על כל נושא האתרוגים הוא הרב דוד בן שמעון, בנו ונאמנו של הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, רבה של בני ברק, שכידוע במשך שנים רבות היה נאמן ביתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל, ונשלח באופן אישי על ידו לפרדסי האתרוגים במרוקו, וצייד אותו בהנחיות ובהוראות מפורטות בכל הפרטים. 

רבה של בני ברק ומראשי בד"ץ נוה ציון בבחירת אתרוג מיוחד תחת המותג העל "שופרא אתרוגים" ומותג "נוה ציון אתרוגים" במקלט אולמי "שלום ורעות" רחוב קהילות יעקב 63 בני ברק

לצד האתרוגים 'היהלום שבכתר', ניתן למצוא גם לולבים מהזנים המובחרים ביותר מהודרים ונאים, וכן הדסים משולשים לכל הדעות, שמויינו ונבדקו על ידי אברכים יראי שמים ומומחים בדיני ארבעת המינים.

כל זאת כאמור, במחירים מפתיעים וחסרי תקדים, כדי לאפשר לבני התורה וציבור המהדרין, להתהדר באתרוג מובחר ובמחיר שווה לכל כיס.

תוכלו למצוא אותם בחנויות ובמרכזי מכירה ברחבי הארץ  ובבני ברק במרכז הגדול ב'מקלט' אולמי "שלום ורעות" ברחוב קהילות יעקב 63 , כל ערב בין השעות 18:00-23:00, ואחרי יום הכיפורים באופן רצוף מ-9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה.

אתרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד