מותג הרכב הפופולארי עוצר היום את מפעליו
סקודה עוצרת היום את העבודה במפעל בקוואסיני שבצ'כיה, כך מודיעה היצרנית. עצירת היצור תימשך לפחות שבוע. היצרנית גם עשויה לעצור את היצור במפעל לא רחוק מפראג. הסיבה לעצירה של היצור היא שיטפונות בסלובניה, שם מיוצרים חלקים עבור מנועי סקודה
סקודה הצ'כית, מותג הרכב האירופי הנמכר ביותר בישראל, עוצרת היום (שני) את מפעל היצרנית בקוואסיני שבצ'כיה, כך מודיעה היצרנית. לפי סקודה, עצירת היצור תימשך לפחות שבוע. בנוסף לפי סקודה, היצרנית גם עשויה לעצור את היצור במפעלי היצרנית במלאדה בולסלאב אשר ממוקמת לא רחוק מפראג. המפעל של סקודה במלאדה בולסלאב הוא המפעל הראשי של היצרנית ועצירה שלו לא קרתה מאז מגיפת הקורונה.
לפי סקודה, הסיבה לעצירה של היצור בקוואסיני החל מהיום היא שיטפונות אשר התרחשו בסלובניה, שם מיוצרים חלקים עבור מנועי סקודה. לפי הצהרתה הרשמית של סקודה: "עקב הפרעה באספקת רכיבים בשרשרת האספקה של קבוצת פולקסווגן, סקודה אוטו תצטרך להתמודד עם מחסורים בעת הקרובה. לעת עתה איננו יכולים לפסול שינויים בנפח היצור במפעל במלאדה בולסלאב שכעת פועל ללא הפרעות".
הרכיבים שסקודה צריכה ושאינם מסופקים לה בגלל השטפונות הוא טבעות בוכנה, או "רינגים". טבעת הבוכנה אחראית בין היתר על איטום של המרווח בין הבוכנה ובין בלוק המנוע והכלת הפיצוץ שמייצר את התנועה של הבוכנה למעלה ולמטה.
באופן עקרוני, הקורא וודאי ישאל "למה אין להם חלקים כאלה במחסן?" – התשובה היא שיצרני הרכב הגדולים מעדיפים לא להחזיק אצלם מלאי גדול של חלקי חילוף במחסנים ולהרכיב ישר את החלק כשהוא מגיע מהספק. ואם אין חלק אחד קטן, אז אי אפשר להמשיך בכל מלאכת היצור.
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות