יישאר בארץ? הבעיה של נתניהו בדרכו לעצרת האו"ם
קיימת הסכמה בשתיקה בין טייסי צי 777 שלא להתנדב להטיס את ראש הממשלה ורעייתו לעצרת האו"ם בניו יורק. במקרים הקודמים נאלצו חברי הנהלת החברה להטיס את המטוס, אך בניגוד לטיסות לאירופה הפעם יש צורך במטוס גדול ושלושה טייסים
- מאיר גלבוע
- כ"א אלול התשפ"ג
- 12 תגובות
בעוד עשרה ימים צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לטוס לעצרת האו"ם בניו יורק. אך למרות שהמכרז לטיסה עוד לא יצא, ברור שתהיה זו חברת אל על שתטיס אותו.
הערב (חמישי) מפרסמת נגה ניר נאמן במהדורה המרכזית של 'חדשות 13' כי קיימת הסכמה בשתיקה בין טייסי צי 777 שלא להתנדב להטיס את ראש הממשלה ורעייתו.
מדובר בטייסים בכירים וותיקים מאוד בחברת אל על, רובם יוצאי חיל האוויר. זו כמובן אינה הפעם הראשונה בה טייסי הצי מסרבים להתנדב להטיס את ראש הממשלה, וזה כבר קרה בטיסה לפריז בחודש פברואר ובטיסה לרומא בחודש מרץ.
במקרים הקודמים נאלצו חברי הנהלת אל על להטיס את המטוס, אך הפעם מדובר בבעיה רצינית יותר, שכן בניגוד לטיסות לאירופה אותן ניתן לבצע גם במטוסים צרי גוף, טיסה ישירה לארצות הברית דורשת מטוס גדול ושלושה טייסים.
מחברת אל על נמסר בתגובה: "עדיין לא פורסם מכרז לטיסת ראש הממשלה לניו יורק. ככל שיפורסם מכרז ואל על תיבחר לבצע את הטיסה, הטיסה תאויש בהתאם לנהלי החברה. חברת אל על מטיסה את ראשי המדינה למשימות מדיניות מיום הקמתה ותוסיף לעשות זאת גם בעתיד".
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות