ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
התלמידים במתח

שעות אחרונות ל'דד ליין': הפערים גדולים השביתה מתקרבת

יו"ר ארגון המורים טוען כי המו"מ מול משרד האוצר תקוע | יממה לפתיחת שנת הלימודים - טרם נמצא פתרון ושביתת בתי הספר מתקרבת בצעדי ענק

שעות אחרונות ל'דד ליין': הפערים גדולים השביתה מתקרבת
כיתה/בית ספר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בסוף השבוע יחול התאריך הנכסף, האחד בספטמבר, ועמו, כבכל שנה, איום השביתה של ארגון המורים. לאחר כמה שבועות במהלכם נראה היה כי יימצא פתרון כעת נראה כי הפערים בין ארגון המורים למשרד האוצר עדיין גדולים. משמעות הדבר, נכון לעכשיו היא שהארגון בדרך להשבתה בפתיחת שנת הלימודים.

 היום בצהריים דווח על התקדמות במשא ומתן בין הצדדים. על פי הדיווח, הושגה הסכמה על תוספת של כ-2,000 ש"ח לכל מורה. אך המחלוקת סביב דרישת האוצר להעביר מנהלים וחלק מהמורים להעסקה אישית וגובה הגמול לבעלי תפקידים נותרה בעינה

בתוך כך ‏רן ארז, יו"ר ארגון המורים תקף הבוקר ב'כאן' רשת ב' את שר האוצר ואמר כי "מי שאשם בשביתה הזאת זה רק אחד – אדון סמוטריץ', שרוצה להראות דבר אחד שהוא גיבור, שהוא יכול לשבור את המורים, שהוא יכול לפגוע בעבודה המאורגנת ושומעים מתוך גרונו את קולו של פורום קהלת.

ברקע שביתת המורים בתיכונים, מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הודיעו כי המוסדות ייפתחו לטובת לימודי קודש לפחות עד ליום הכיפורים - גם אם תתקיים שביתה.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}