ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
האמריקנים מרוצים מאוד

ישראל קרובה מאוד להצטרפות לתוכנית הפטור מוויזה לארה"ב

משרד החוץ האמריקני פרסם נייר עמדה בדבר הצטרפות לתוכנית הפטור מוויזה. במסמך מפורטות ההתחייבויות שישראל קיבלה על עצמה, כולל לאפשר כניסת אזרחים אמריקנים פלסטינים לגדה המערבית

ישראל קרובה מאוד להצטרפות לתוכנית הפטור מוויזה לארה"ב
המראת מטוס. אילוסטרציה צילום: unsplash

משרד החוץ האמריקני פרסם נייר עמדה בנוגע למגעים עם ישראל בדבר הצטרפותה לתוכנית הפטור מוויזה. במסמך מפורטות ההתחייבויות שישראל קיבלה על עצמה, כולל הפעלת המדיניות החדשה לאפשר כניסת אזרחים אמריקנים פלסטינים לגדה המערבית עד 15 בספטמבר.

בישראל מאמינים שההסדר עובד היטב, ובכירים המלווים את הנושא ציינו כי האמריקנים מרוצים מאוד מיישומו, וכי ישראל קרובה מאוד להצטרפות לתוכנית. ארה"ב תקבל את החלטתה הסופית עד 30 בספטמבר, כך דווח באתר Ynet.

כזכור כפי שדיווחנו, משלחת אמריקנית שמורכבת מנציגי מחלקת המדינה והמשרד לביטחון המולדת הגיעה לפני כמה שבועות לביקור בארץ כדי לוודא שישראל ממלאת את תנאי הקבלה לתוכנית. על פי הדיווח, את המשלחת ליווה גיל ברינגר, מנהל בכיר לתפקידים מיוחדים ברשות האוכלוסין וההגירה שמשמש פרוייקטור הפטור מוויזה בממשלת ישראל.

המשלחת ביקרה בנתב"ג ובמעברי הגבול היבשתיים של ישראל ובלשכות רשות האוכלוסין וההגירה. האמריקאים ביקשו לבדוק את הליך ההוצאה של דרכונים זמניים על רקע חשש אמריקני שאזרחים עם רקע פלילי וביטחוני, ינצלו את הדרכון הישראלי כדי להגיע לארה"ב עם הפטור מוויזה. החשש נוגע בעיקר לרוסיה, אך גם למדינות נוספות.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}