ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
איכות השלטון?

העיתונאי החרדי מגיב לאליעד שרגא: "רותם את העמותה לצרכיו"

יו"ר התנועה לאיכות השלטון הגיש תביעת לשון הרע כנגד העיתונאי החרדי יהושע המאירי | בכתב ההגנה כותבים עורכי דינו של המאירי כי כעת נחשפים מעשיו של שרגא | בשבוע האחרון פורסמו שני תחקירים על עו"ד שרגא מהם עולה תמונה בעיתית במיוחד 

העיתונאי החרדי מגיב לאליעד שרגא: "רותם את העמותה לצרכיו"
אליעד שרגא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שיו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, הגיש תביעת לשון הרע כנגד העיתונאי החרדי יהושע המאירי, עורכי דינו הגישו כתב הגנה בו הן כותבים כי העיתונאי עומד מאחורי הפרסום לפיו במשטרה יש חומרים המצדיקים פתיחת חקירה פלילית נגד שרגא, בחשד לאי סדרים חמורים וניגודי עניינים במסגרת פעילותו בתנועה.

עורכי הדין אושר רובינגר ואיתי רוזין כתבו כי "מרשנו עומד מאחורי פרסום הדברים שמקצתם הולכים ונחשפים בתקשורת בימים אלה ממש, ושמח על ההזדמנות שניתנה בידו לחשוף בפני הציבור אחת ולתמיד את פניו האמיתיות של יו"ר התנועה לאיכות השלטון".

עורכי הדין אושר רובינגר ואיתי רוזין. צילום:סיון פרג

"ראוי היה שיתעסק בנושאים אחרים ולא יכלה את זמנו ברדיפה אחר הנתבע בגין זוטי זוטות ופרסום בודד ברשת 'טוויטר' שפורסם לפני כשנתיים. אלא שלמען האמת אין להתפלא על דרך התנהלות זו, שכן במשך שנים הוא מעמיד פנים כמגן שלטון החוק וכשומר סף מטעם עצמו של הדמוקרטיה הישראלית".

עוד הם כתבו כי "בעוד שבפועל מדובר במי שמנהל את התנועה כשליט יחיד, על פיו יישק דבר, שאין מי שיאמר לו מה לעשות, את שליטתו האבסולוטית הוא מנהל לטובתו האישית, כשהוא רותם את העמותה ומשאביה לצורך העשרת כיסו הפרטי וקידום אינטרסים אישיים".

אמש פורסם ע"י העיתונאי אבישי גרינצייג ב'כאן חדשות', כי עו”ד אליעד שרגא מחתים את הלקוחות על הסכמי טרחה יקרים מאוד. לפי הדיווח, שרגא מקפיד להוסיף סעיף לכל החוזים הקובע כי "כל חילוקי הדעות שיתגלעו בין הלקוח לבין משרדנו בקשר להסכם שכר טרחה זה (…) יימסרו אך ורק לבוררות (…) על הבוררות יחול צו איסור פרסום, והיא תתקיים בדלתיים סגורות". כך דאג שרגא שהציבור לא ייחשף להתנהלותו ולמחלוקות מול הלקוחות.

במקרה אחד, שרגא תבע לקוחה בסכום של למעלה ממיליון וחצי שקלים, לאחר שייצג אותה בסכסוך ירושה נגד אחייניה במאבק על נכס יקר באזור המרכז שאותו ירשה מאחיה. לאישה הגיעו 50% מן הנכס, אולם לטענתה, עקב טיפולה המסור באחיה הנכה, רצונו היה שתירש את כל הנכס.

בשבוע שעבר פורסם ע"י אותו עיתונאי כי שרגא כפה על העובדים במסגרת חוזה חדש לכל העובדים, שהם מסכימים להשתתף בהפגנות גם מחוץ לשעות העבודה כתנאי לקבל את השכר בחוזה.

שרגא אליעד שרגא הגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד