ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

צפו: באלעד חגגו את הכנסת ספר התורה

גדולי ישראל כיבדו בנוכחותם את מעמד כתיבת האותיות, התהלוכה והסעודת מצוה שהתקיימה ברוב פאר והדר

צפו: באלעד חגגו את הכנסת ספר התורה

בהכנסת ספר התורה שהתקיימה השבוע בבית הכנסת "זכרון מאיר" ברח' בן זכאי 82 נטלו חלק נכבד מתושבי העיר אלעד ומחוצה לה, כאשר בסיום כתיבת האותיות השתתפו גדולי ישראל הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, והמקובל רבי יקותיאל אבוחצירא, שנתקבלו בכבוד מלכים ופיארו את המעמד הנשגב, כמו כן השתתפו המרא דאתרא הרבנים הגר"מ מלכא, הגרש"ז גרוסמן, הרב חיים רבי, הגאון רבי יעקב כהן, יו"ר תנועת שס ח"כ אריה דרעי, ח"כ יצחק כהן, ראש העיר ישראל פרוש, סגן ראש העיר צוריאל קריספל, חברי מועצת העיר אליהו קרעי, אברהם עידן, אסף אגבלה, ואברהם בורוכוב, יו"ר מועצות דתיות, סגני ראשי ערים, ואישי ציבור נוספים.

כתיבת האותיות התקיימה בבית משפחת פרץ בעיר, בני משפחתו של התורם, ספר התורה נתרם הוקדש והונצח לע"נ המנוחים נ"ע מיכאל מכלוף פרץ ורעייתו רוזה ז"ל, על ידי בנם היקר ארנון פרץ.

בזה אחר זה התכבדו הרבנים הגאונים ושאר המשתתפים המצוה החשובה של כתיבת האותיות, בשירה ובשמחה, כאשר בסיום הספר התכבד הראשל"צ הגר"י יוסף, ולאחר מכן יצאה התהלוכה ברוב פאר והדר, בשירה ובריקודים ברחובה של עיר לעבר בית הכנסת כאשר הציבור הרב מלווה את התהלוכה הזו מפזזים ומרקדים לכבודה של תורה שעה ארוכה עד להנסתו של ספר התורה בערי היכל בית הכנסת.

לאחר מכן הוזמן קהל המשתתפים לסעודת מצווה שהתקיימה באולם של חסידות ויז'ניץ בעיר, סעודה כיד המלך בשילוב תזמורת שהנעימה את הריקודים הרבים לשמחתה של תורה, בסעודה זו, נשאו דברי תורה למכביר על ידי הרבנים שנטלו חלק מצווה חשובה זו.

את הארגון המופתי והמכובד נטל על עצמו בן המשפחה היקר נתי פרץ ידידו ומקורבו של יו״ר תנועת שס ח"כ אריה דרעי שלא החסיר מאומה ובמשך השבועות האחרונים היה עסוק בטיפול להצלחתו של המעמד עד לפרטים הקטנים ביותר.















קריספל ראשלצ פרוש אלעד ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}