י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בתוך הגרביים

גבר הבריח 14 נחשים מסוכנים בבגדיו

מטייל סיני שניסה להבריח 14 נחשים נתפס בנמל פוטיאן, נקודת כניסה על הגבול בין סין להונג קונג, דרום מזרח סין. פקידי המכס הסינים הבחינו שהאיש נראה מתוח וניסה להימנע מלהסתכל בעיניהם

גבר הבריח 14 נחשים מסוכנים בבגדיו
נחש. אילוסטרציה צילום: pixabay

אנשי המכס בסין הופתעו לגלות אדם שניסה להבריח מספר נחשים מסוכנים מחוץ למדינה באופן לא חוקי, למרבה ההפתעה הם מצאו 14 נחשים בכיסי בגדיו באחת מנקודות הגבול במהלך נסיונו להבריח אותם לחו"ל, הנחשים הוחרמו והאיש נעצר.

בפרטים שפורסמו על ידי כלי תקשורת סיניים רבים, התברר כי אנשי המכס גילו במהלך הבדיקה כי האיש תחב 14 נחשים בכיסיו, והוא נהג להכניס כל אחד מהם לשקית בד נפרדת כדי להשתלט עליהם. האיש נעצר בנמל פוטיאן, נקודת כניסה על הגבול בין סין להונג קונג, בדרום מזרח סין.

פקידי המכס הסינים הבחינו שהאיש נראה מתוח וניסה להימנע מלהסתכל בעיניהם, אז הם ביקשו לבדוק את חפציו ובסופו של דבר מצאו 14 נחשים עטופים בגרבי כותנה או שקיות בד.

הנוסע נראה בתיעודים שפורסמו בסין לבוש בבגדים שחורים וכובע לבן, בוחן בעצבנות את כיסיו בעמידה בעמדת בדיקה. לאחר מכן נראים פקידי הגבול מטפלים בגרביים עם נחשים נופלים מהם.

פקידי מכס סינים הניחו את הזוחלים במכלי פלסטיק והעבירו אותם לרשויות הרלוונטיות. החוק מחייב את כל בעלי החיים המועברים לסין וממנה לעבור הסגר ובדיקה תחילה.

סין נחשים ניסיון הברחה הונג קונג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}