כ' סיון התשפ"ד
26.06.2024
המהפך כבר החל

התחזית לשנת הלימודים הקרובה: פחות שיחות מהמנהל, יותר הקשבה וריכוז

מאות "ילדי קשב וריכוז" יתחילו את שנת הלימודים אחרת. הבשורה תופסת תאוצה והמהפך כבר החל • הורים – הכתבה הזאת בשבילכם!

התחזית לשנת הלימודים הקרובה: פחות שיחות מהמנהל, יותר הקשבה וריכוז
בעיות קשב צילום: freepik

שנה חדשה בפתח ואיתה הרבה התרגשות וגם חששות מפני האתגרים, בפרט אצל ילדי הקשב והריכוז שחווים קשיים במתכונת הבית ספרית ולאחריה גם בבית. רבים מהילדים לוקחים תרופות כגון ריטלין המשפיעות על הגוף ולעיתים יוצרות תופעות לוואי. כעת, יש בשורה שיכולה לשנות את התמונה לגמרי ולהעניק לילדים ולהורים רוגע ושלווה לאורך כל היום.

ד"ר גד דואר מהווה אוטוריטה בתחום הקשב וריכוז. הוא פסיכו-לינגוויסט מומחה לקשיי קשב וריכוז וליקויי למידה, בעל ניסיון של 42 שנה בטיפול בלקויות למידה. ומרצה בכיר במכון׳ אחיה׳ שיטותיו של ד"ר גד דואר הוכרו ע"י משרד החינוך והביטוח הלאומי.

לאור הניסיון הרב שצבר ואלפי הילדים שאובחנו אצלו בקליניקה, הוא פיתח את 'אקטיב הד', תוכנה ייחודית ופורצת דרך שמסייעת לילדי הקשב. מדובר ב -7 דקות של הנאה ולמידה, בהן הילד משחק במשחקים מאתגרי מחשבה הממריצים את הפעילות המוחית בכלל ואזורי הקשב והריכוז במיוחד.


בעיות קשב? יש פתרון • freepik

''אקטיב הד' עוזרת למוח להתמקד בדבר אחד בלי הסחות דעת ומלמדת אותו להפריש את החומרים  שיוצרים משיכה ללמידה ומעודדים את המוח לרגיעה – בצורה טבעית וללא התערבות של חומרים כימיים", מספר.

"לאחר תהליך פיתוח ארוך שכלל מחקר מקיף עם מאות ילדים, ניכרה שביעות רצון גבוהה ואחוזים גבוהים של שיפור במרחב הלימודי ובבית. המחקר נבדק ע"י ד"ר וייס מאוניברסיטת בר אילן שכתב כך: "בכל המדדים נמצאו הבדלים מובהקים לפני ואחרי ההתערבות ברמת מובהקות  גבוהה של P<.01**. הדבר מעיד על יעילותה של ההתערבות לשיפור מדדי ההתנהגות גם באוכלוסיות דומות נוספות".

הורים ומחנכים רבים שרכשו את התוכנה והקפידו על שימוש יום יומי במשך זמן, מדווחים על רמות שיפור גבוהות בקשב ובריכוז של הילדים שבחלק מהמקרים אף ייתרה את הצורך בשימוש בטיפול תרופתי. התוכנה היא קלה להפעלה וההשפעה שלה כאמור ארוכה יותר מהתרופות הקיימות בשוק, שימוש של כ7 דקות משפיע ל-24-72 שעות. התוכנה משווקת בבלעדיות על ידי מכון 'הבינותי' במחיר המותאם לצרכי המשפחה.

זה הזמן להכין את ילדכם לקראת השנה החדשה.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>
או חייגו: 03-3818981

.

הפרעות קשב וריכוז אבחון בעיות קשב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד