ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התחזית: לוהט!

אטרקציית ג'ונגל אפריקנית ממוזגת כמוה לא נראתה במציאות מדומה

אלפים פקדו בשבועיים האחרונים את האטרקציה המדוברת של הקיץ בקניון רמות שתהיה פתוחה גם השבוע עד ל' אב •בשבוע עם מזג אויר כמו השבוע, כולנו מחפשים אטרקציה מסעירה וסוחפת מצד אחד אך ממוזגת ונוחה מצד שני. אז אם לא שמעתם עדיין, הכירו את 'מסע בראשית': הפקת מציאות מדומה ברמה מהגבוהות בעולם • בקניון רמות בתוך אוהל ממוזג המעצים את האוירה • בואו למסע מטריף חושים בסאוונה הפראית של אפריקה, לטייל לצד חיות פראיות בגודל טבעי • אין צורך בדרכון • כל הפרטים

אטרקציית ג'ונגל אפריקנית ממוזגת כמוה לא נראתה במציאות מדומה
מציאות מדומה צילום: באדיבות המצלם

אחת מהאטרקציות הפופולריות שהחלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות, הינה חווית מציאות מדומה שבה המשתתפים נכנסים לתוך מציאות אחרת וחשים באופן ממשי כאילו הם נמצאים במימד מקביל. האפקטים הוויזואליים המרהיבים מקנים תחושה מדהימה שלוקחת אתכם לכמה רגעים לעולם אחר קסום.

החברה המתמחה ביותר בתחום האטרקציונלי של מציאות מדומה היא חברת ''וונדר הפקות'' שבתוך שנתיים הספיקה להשיק שלושה סרטי מציאות מדומה תלת מימדיים ברמה הגבוהה ביותר שנראתה עד כה. ביניהם את "אל ארץ אחוזת עולם" - האטרקציה שסחפה עשרות אלפי צופים והייתה פופולרית בקרב קעמפים של ישיבות, חברות תיירות ונופש יוקרתיות, סמינרים, עיריות, מתנסים ועוד.

בחורי ישיבה צופים באטרקציה

בחברה לא שקטו לרגע והחליטו הפעם לקחת את האטרקציה לקצה נוסף, והפעם הם הגיעו רחוק עד.. תחזיקו חזק! לסאוונה הפראית של דרום אפריקה ולאחר מספר חודשי הפקה וצילום אינטנסיביים השיקו כעת את הסרט השלישי במספר: 'מסע בראשית', בו מהלכים הצופים בסוואנה לצד אריות, פילים, נמרים, ג'ירפות ועוד בחויה חושית ממש.

טריילר

המסע המרתק מאפשר לכם לחוש את עצמכם בסוואנה האפריקנית כשחיות הסוואנה לצידכם ממש במרחק נגיעה, אם לא די בכך האוהל המרשים, הצלילים האמיתיים והאוירה כולה הכוללת צרחות הנאה ופחד (לא כל יום פיל בגודל 4 מטר נוגע בך), מביאים אתכם ואת כל בני המשפחה למסע מרוחק מהבית אי שם בחו''ל מבלי צורך בדרכון.

חברת וונדר הפקות זו השנה השלישית ברציפות עם מקום מונגש בקניון רמות בקומה השניה, אוהל ממוזג שמתאים בדיוק לימים אלו.
האטרקציה פעילה בכל יום עד יום חמישי ל' אב, 17.08 בין השעות 11:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה.
מחיר כרטיס כ35₪ בלבד.

רכישת כרטיסים במקום. אין צורך להזמין מראש.
האטרקציה מתאימה לכל גיל, מגיל 5 ומעלה.

אז קבלו את המלצתנו החמה ובואו עם המשפחה לאטרקציה משפחתית מלאת ריגושים ואנרגיות.

להזמנות לקבוצות גדולות (מעל 20) התקשרו: 0533.103.872

מציאות מדומה קניון רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד