ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
תוכנית הרדיו שבוטלה

ינון מגל אשם? פעיל השמאל זועם ותוקף: "לא נשתוק"

אלון לי גרין, שתוכניתו בגלי צה"ל נפסלה משידור אחרי שכבר הוקלטה ונקבעה לשעה 18:00 ביום שישי, זועם ורותח ומאשים בהורדת התוכנית קבוצת אנשי ימין שהפעילו לחץ על מפקד התחנה, בהם ח"כ טלי גוטליב ואיש התקשורת ינון מגל

ינון מגל אשם? פעיל השמאל זועם ותוקף: "לא נשתוק"
אלון לי גרין צילום: מתוך הפייסבוק שלו

אחרי שתוכניתו בגלי צה"ל בוטלה ביום שישי, כשלוש שעות לפני שאמורה היתה להיות משודרת, פעיל השמאל מתנועת 'עומדים ביחד', אלון לי-גרין, מגיב בזעם להחלטת מפקד התחנה איש התקשורת דני זקן ומנהלת התוכניות טלי ליפקין-שחק לבטל את תוכניתו היות והוא מתבטא קשות נגד חיילי צה"ל ולא יתכן שישדר בתחנה הצבאית.

"אני רותח. בעקבות לחץ של טלי גוטליב, מגל והצל, גל"צ נכנעו והודיעו לי שהתוכנית שהקלטנו, והייתה אמורה לעלות לשידור בעוד 3 שעות, מבוטלת!", אמר לי-גרין.

לדבריו, "ככה נראית השתלטות פוליטית על התקשורת. ספי עובדיה פוטר השבוע כי ביקר את ברדוגו. עכשיו טלי גוטליב והצל קובעים איזה תכנים מותר לכם לשמוע. לא נשתוק".

"למה הם ביטלו את השידור שלי?", טוען פעיל השמאל הקיצוני, "כי הם רוצים שלא יהיה אפשר לעתור נגדם לבגץ, שלא יהיה אפשר לבקר אותם בתקשורת, שלא יהיה אפשר להפגין נגדם ברחובות ושלא יהיה אפשר להתמודד נגד בחופשיות בבחירות. כי מה שווה המדינה אם הם לא יכולים לשלוט בה?".

"ואתם יודעים מה?", הוא כותב לסיום, "אין דבר שיותר מפחיד עלובי נפש כמו הצל, טלי גוטליב וינון מגל מאשר יהודים וערבים שעובדים ביחד כדי לשנות את המציאות במקום הזה. אין להם שום כלי להתמודד מול זה חוץ מהשתקה וסתימת פיות. אבל אנחנו לא נפסיק".

גלי צה"ל גלצ גל"צ תוכנית רדיו טלי גוטליב ינון מגל אלון לי גרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד