ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"הגבולות נחצים"

בתום יומיים סוערים ימי מחאה - גוגל מחקה את כל הדירוגים השליליים

לאחר יומיים של קרב דירוג המלון בו שוהה ראש הממשלה ורעייתו, גוגל מחקה יותר מ-1,200 דירוגים מהעמוד של המלון | בעל המלון הצהיר כי הוא יתבע את כל מי שדירג נמוך את המלון מבלי לבקר בו

בתום יומיים סוערים ימי מחאה -  גוגל מחקה את כל הדירוגים השליליים
בריכה במלון נווה אטיב צילום: מתוך אתר המלון

לאחר שתי יממות של קרב בין מתנגדיו לתומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשאלת איכותו של מלון 'פנדה', בו נופשים ראש הממשלה ורעייתו, ענקית הטכנולוגיה גוגל הכריעה ומחקה הערב (חמישי) יותר מ-1,200 תגובות מעמוד הדירוג של המלון שבנווה אטי"ב והחזירה את הדירוג לזה המקורי מלפני שלושה ימים, לפני שהחלה המלחמה על הדירוג.

כזכור, בימים האחרונים המלון סובל מדירוגים נמוכים באתרים השונים במטרה לפגוע בו בשל האירוח של נתניהו. "עצוב מאוד, היינו דירוג גבוה מאוד של 4.9 והם הורידו אותנו ל-4.4. היו לנו הרבה דירוגים של 5/5 לאורך ההיסטוריה אז קשה להוריד יותר מדי. הגבולות נחצים ואנשים כבר לא רואים את הטוב ואת הרע ואת הנכון ואת הלא נכון. זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים. אנחנו רוצים שהאירוח יסתיים והם יסיימו בשלום וכל מי שלא נכח במלון והוא נתן דיווח - אנחנו חד משמעית נתבע אותו", הבהיר. כשנשאל על הרפורמה אמר אבי כי הוא "לא רוצה להיכנס לפוליטיקה".

מוקדם יותר היום אבי, הבעלים של המלון  בו מתארח הזוג נתניהו, התראיין לתוכנית החדשה 'מפרקים שבוע' ב'כאן רשת ב' והצהיר כי הוא יתבע את כל מי שדירג נמוך את המלון מבלי לבקר בו. לדבריו, "הגבולות נחצים ואנשים כבר לא רואים את הטוב ואת הרע ואת הנכון ואת הלא נכון. זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים".

מלון דירוג נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}