ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מקור הברכה

בזכות שמירת השבת: הרווח של אל על ממריא לשיא כל הזמנים

חברת התעופה מציגה את הדוחות המשקפים את ביצועיה לרבעון השני של השנה עם הכנסות הגבוהות אי פעם לרבעון של 630 מיליון דולר | לאחרונה העביר הבעלים החלטה המחזקת את שמירת השבת

בזכות שמירת השבת: הרווח של אל על ממריא לשיא כל הזמנים
מטוס אל על צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

חברת התעופה אל על מציגה את דוחות הרבעון השני של שנת 2023 עם תוצאות משופרות בהחלט. הכנסות הרבעון השני של השנה עמדו על כ-630 מיליון דולר, מה שמהווה עלייה של 22% לעומת הרבעון המקביל, בשנה שעברה.

בחברה מסבירים את הקפיצה בהכנסות, בעיקר בזכות הביקושים החזקים בענף. הנתונים שהוצגו מציבים את הרבעון השני כרבעון החזק ביותר של חברת התעופה הישראלית מאז הונפקה בבורסה לפני 20 שנה.

לפני כשלושה חודשים הועברה החלטה בחברה, בהוראת הבעלים החרדי, המחזקת את שמירת השבת ע"י החברה ועובדיה. כבר מספר שנים שבכל מוצאי שבת, סביב השעה 23:00, ממריאה טיסת אל-על מנמל התעופה הית'רו שבלונדון לנתב"ג. אולם בשל שעון הקיץ ויציאת השבת המאוחרת, החליט הבעלים, קני רוזנברג, לבטל את אותה טיסה פופולארית. שכן על מנת שהטיסה תצא בזמנה, החלה החברה את הליך הצ'ק-אין זמן קצר לפני צאת השבת.

החברה הישראלית החליטה להקשיח את מדיניות השבת שלה – והעבירה הנחיה שאסור להתחיל את ההליך לפני צאת השבת. כתוצאה מכך, ביטלה החברה את כל 12 הטיסות מלונדון לתל אביב שכבר נמכרו לאלפי לקוחות במהלך מוצאי השבתות בשלושת חודשי הקיץ הקרובים.

 

אל על חברת אל על דוחות כספיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}