י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

ח"כ איילכר דורש לקיים דיון דחוף בנושא ציר ז'בוטינסקי

בפנייתו מציין אייכלר את הנתונים הקשים של הציר המסוכן: "הנה רק היום נספר ההרוג ה-21 בחמש השנים האחרונות". מנכ"ל אור ירוק: "בכדי למנוע את ההרוג הבא הציר חייב להיות סגור עד אשר יוקם גשר שיפריד בין הולכי הרגל לכלי הרכב"

ח"כ איילכר דורש לקיים דיון דחוף בנושא ציר ז'בוטינסקי
רוטרניק

בעקבות תאונת הקטלנית הדרכים האחרונה בציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה שאירעה ב- 1 לנובמבר, שיגר חבר הכנסת הרב ישראל איכלר ממפלגת "יהדות התורה", פנייה לקיים דיון דחוף בועדת הכלכלה בנושא.

חבר הכנסת אייכלר כתב בפנייתו כי "בעקבות המחדל הנמשך בציר המוות ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקוה, אבקש דיון דחוף בועדה".

בפנייתו, מציין ח"כ אייכלר את הנתונים הקשים של הציר המסוכן: "הנה רק היום נספר ההרוג ה- 21 בחמש השנים האחרונות, אלכסנדר זלפריינד בן ה- 52 נהרג על ידי אוטובוס. על פי נתוני עמותת אור ירוק, אירעו בציר זה 38 תאונות דרכים שבהן נפגעו 51 בני אדם, בין השנים 3011-2013. בשנה שעברה לבדה אירעו בציר הזה עשר תאונות דרכים שבהן נפגעו 12 בני אדם".

חבר הכנסת מסביר במכתב את הבעיה המרכזית שבגינה הציר הפך קטלני: "ריבוי הנתיבים הכפולים לכלי רכב ולתחבורה ציבורית במקביל, יוצרים בלבול בקרב הולכי הרגל והנהגים. הדבר חייב לבוא אל פתרונות ויפה שעה אחת קודם. ענין זה הוא "פיקוח נפש" כפשוטו", כותב חבר הכנסת.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בכדי למנוע את ההרוג הבא, הציר חייב להיות סגור עד אשר יוקם גשר שיפריד בין הולכי הרגל לכלי הרכב ובייחוד האוטובוסים. פתיחה מחודשת של השיקוע בצומת דנמרק וז'בוטינסקי, היא הימור מיותר על חיי הולכי הרגל שחוצים את הצומת הסואן, המסובך והמסוכן והתעלמות ממספר ההרוגים הגבוה בשנים האחרונות".
אור ערוק ציר תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}