ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

'מכבי' אצל רבני בית שמש • צפו בגלריה

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי מר גידי לשץ ביקר בבתיהם של רבני בית שמש וקיבל את ברכתם ותמיכתם • תיעוד

'מכבי' אצל רבני בית שמש • צפו בגלריה

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, מר גידי לשץ, ביקר השבוע בבתיהם של רבני העיר בית שמש ובלשכתו של ראש העיר משה אבוטבול, בהשתתפות מחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין. מדובר בסיור ראשון שעורך ראש המחוז בעיר מאז נכנס לתפקידו לפני כשלושה חודשים. כשהוא לצד מנהל מרכז רפואי רמת בית שמש ומרכז המכונים בעיר, מר עוז וולף, מתאם קשרי הקהילה בעיר ר' אהרן גובנר, חבר מועצת מכבי ומבחירי עסקני העיר הרב מנחם נייהוז ומנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, סקר ראש המחוז את השירותים הרפואיים השונים בבית שמש ואת התאמתם לאורח החיים של התושבים.

הסיור החל בלשכתו של ראש העיר, הרב משה אבוטבול, שהודה בחום רב לראש המחוז מר גידי לשץ על הובלת מכבי את הבריאות בעיר ועל כך שגם הפעם מכבי הייתה החלוצה להקים מרפאה מאובזרת עם מיטב הרופאים המומחים ברמת בית שמש ג'. ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות העניקו תעודת 'אות הבריאות' לראש המחוז, כאשר ראש העיר מקריא את הנכתב בתעודה: "למר גידי לשץ ראש מחוז והשפלה מכבי שירותי בריאות, מוענקת לך 'אות הבריאות' של העיר בית שמש בגין הובלתך את הבריאות בעיר בית שמש והסביבה ובפרט המודעות לחיסוני שפעת וגילוי מוקדם של מחלות מצילות חיים".

מחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין, ציין במהלך הפגישה את האוזן הקשבת של מנהלת המרחב הגב' סיגל גורטלר והנהלת המרחב לצורכי הנוער בעיר ולפעילות קידום הבריאות בשיתוף העירייה וארגוני החסד, להעצמת המודעות לשמירה על אורח חיים בריא.

לאחר מכן אירח יו"ר עזרת אחים, הרב אברהם קאפ, את ראש המחוז בסניף הראשי של הארגון. הרב אברהם קאפ הודה למר גידי לשץ על תרומתו הרבה למען הקהילה ובריאותם והודה על תרומת מכבי לאבזור מרפאות השבת הפזורות ברחבי העיר והמופעלות על ידי רופאים נוכרים ואשר למכבי שירותי בריאות הסכם לקבלת שירותי הרפואה במהלך שבתות וחגים.

יו"ר עזרת אחים ציין את הנחישות של מכבי לפעול בהקמת המכון הרנטגן הפועל במקום ואשר בזכותם נחתם ההסכם עם מכוני השפלה להפעלת המכון. בסיום דבריו העניק הרב אברהם קאפ למנהלת המרחב הגב' סיגל גורטלר תעודות הערכה והוקרה על שיתוף הפעולה. "מוענקת לך אות הערכה והוקרה על פעילות הברוכה למען תושבי העיר ועל האוזן הקשובה לכל צורכי הקהילה במצוינות ומקצוענות", נאמר במכתב. תעודה נוספת הוענקה לראש המחוז מר גידי לשץ על תרומתו לבריאות תושבי העיר והובלת נושא חיסוני השפעת לקראת החורף וכן בפעילויות שונות של גילוי מוקדם של מחלות מצילות חיים.

בהמשך התקבל ראש המחוז מר גידי לשץ אצל רבני העיר בית שמש. הגאון רבי מרדכי גולדשטיין מרא דאתרא קהילת משכנות יעקב רמב"ש א', הודה לראש המחוז על נכונותו להמשיך ולעול להרחיב את השירותים למען תושבי העיר תוך התאמה לאורח החיים של הקהילה.

בפגישה במעונו של המרא דאתרא של שכונת נחלת ומנוחה בקריה החרדית, הגאון רבי נתן קופשיץ, ציין המרא דאתרא כי שומע מרבים מתושבי העיר המבוטחים במכבי וזוכים לקבל רפואה מקצועית ואיכותית, תוך התחשבות בצרכי המבוטח החרדי. בתום הפגישה בירך המרא דאתרא את ראש המחוז מר גידי לשץ על תפקדו החדש.

הביקור הסתיים במעונו של הגאון רבי שמואל יוסף שטיצברג, מחבר ספר 'שערי ברכה' ו'שערי מזוזה' שקיבל אף הוא בחביבות רבה את ראש המחוז ואיחל לו ברכת הצלחה בתפקידו כראש המחוז ושיבח אותו על תרומת מכבי והובלת הבריאות בעיר.

בשבועות האחרונים, סיפר ראש המחוז, החלה מכבי שירותי בריאות במתן חיסונים מפני שפעת. החיסונים ניתנים לכלל המבוטחים חינם וזאת במטרה לעודד את המבוטחים להתחסן ולמנוע התחלואה בחודשי החורף. ראש המחוז הציג בפני רבני העיר את החוברת המהודרת שהפיקה מכבי לקראת המבצע, והרבנים הסכימו כי קבלת החיסון הינה כצעד מונע. "הציווי של 'ונשמרתם' מחייב אותנו לפעול למען בריאותנו בכל ימות השנה, וכמובן להיבדק ולהתחסן כנקיטת משנה זהירות מחובת ההשתדלות של 'ונשמרתם'", הוסיפו.

בתום הסיור ציין ראש המחוז, מר גידי לשץ, כי "קצב האכלוס בבית שמש הוא מדהים, ומכבי שירותי בריאות רואה בבית שמש פוטנציאל רב לצמיחה ועל כן אנו משקיעים כאן רבות בפיתוח ועיבוי השירותים לטובת כלל המבוטחים". עם תחילת אכלוס שכונת רמת בית שמש ג' לפני מספר חודשים, חנכה מכבי את המרכז הרפואי הראשון ברחוב חבקוק 33, בו ניתנים מגוון רחב של שירותים רפואיים מתקדמים לכל המשפחה, בהם רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואת עור, רפואת אף אוזן גרון, אורתופדיה, דיאטנית ילדים, מרפאת אחיות, אחות ייעודית לבריאות האישה, ייעוץ הנקה, התייעצות עם אחות 24 שעות ביממה, אולטרה-סאונד מיילדותי, שירותי מעבדה ושירותי משרד וכן שירות רופא תורן בשעות הערב.

לצד זאת למכבי פריסה מלאה של מרכזים רפואיים בכל רחבי העיר בית שמש בהם במרכז 'נעימי' הסמוך לבניין העירייה בו ניתנים מיטב השירותים הרפואיים המתקדמים במגוון רחב מאוד של תחומים, המרכז הרפואי ברמת בית שמש א'. ברחוב נחל דולב ברמת בית שמש מפעילה מכבי שירותי בריאות מרכז מכונים מתקדם, במסגרתו פועל מכון רב צוותי מקצועי להתפתחות הילד, מרכז בריאות האישה, מכון פזיותרפיה ומכון ריפוי ועיסוק. ביוזמת מכבי שירותי בריאות אף נחנך מכון רנטגן בבית ארגון 'עזרת אחים' בעיר, לרווחת המבוטחים. בעיר גם פועלת מרפאת שיניים של 'מכבי דנט' ובית מרקחת 'מכבי פארם' במרכז הרפואי ברמת בית שמש א'.

מכבי פועלת כל העת להרחבת השירותים והזמינות בעיר ורק בחודשיים האחרונים התווספו לעיר 12 רופאים מטובי המומחים בארץ בתחומים: רפואת נשים, עור, א.א.ג, משפחה, ילדים, כירורגיה, אורתופדיה וקרדיולוגיה. בנוסף עומד לרשות המבוטחים מוקד חרום טרם במסגרתו יכולים לקבל טיפול רפואי מידי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. הסכם דומה קיים גם עם מרפאות השבת של ארגון החסד 'עזרת אחים' בניהולו של הרב אברהם קאפ, להם פריסה של מרפאות שבת המופעלות בידי צוותים נוכריים בכל שכונות העיר.

























גלריה סיור מכבי קופה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}