ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מהיום מנהלים חשבון ללא מינוסים

חברת Kesh (קאש) מציגה אפליקציה חדשנית המאפשרת למשתמש לנהל את החשבון והכספים של עצמו ללא צורך בבנק, ומתהדרת בהיתר עסקה למהדרין

מהיום מנהלים חשבון ללא מינוסים
אפליקציית קאש צילום: יח"צ

Kesh, הינה אפליקציית חשבון דיגיטלי שלא מחובר לבנק, המציעה פתרון פיננסי נוח המאפשר למשתמשים בשירות להתנהל עם הכסף שלהם בצורה חכמה וללא אפשרות להיכנס למינוסים וחריגות.
מדובר בשירות שמהווה חלופה לעולם הבנקאות כפי שאנו מכירים אותו כיום, הכרוך בהפקדות ומשיכת מזומן בעמלות גבוהות, ומתאפיין בפיתויים רבים להלוואות ומסגרות אשראי שונות שעלולות לגרום לחוסר איזון כלכלי.
Kesh מציעה פתרון אמין וידידותי לניהול כספים, המבוסס על הכסף שהמשתמש מפקיד בחשבונו בלבד.

את הכסף ניתן להפקיד באמצעות בקשת תשלום בbit, העברה בנקאית, או כרטיס אשראי, לחברה גם פזורות עמדות בכל רחבי הארץ בהם ניתן להפקיד כסף מזומן לחשבון המתנהל באמצעות האפליקציה החדשנית של Kesh דרכה ניתן לשלם ולהעביר כספים לכל מטרה.

כל משתמש מקבל כרטיס ויזה בינלאומי נטען המתקבל במערכות הסליקה של כל בתי העסק ונותני השירות למיניהם בארץ ובחו"ל, השימוש בכרטיס הוא בהתאם לסכום שהוטען על ידי המשתמש מה שמאפשר ניהול הוצאות חכם המבטיח שליטה כלכלית, והתנהגות פיננסית אחראית שעוזרת להימנע מחובות וממינוסים מיותרים.

אחד היתרונות המרכזיים של Kesh הוא העלויות המינימליות - בשונה משירותי הבנקאות המסורתיים שמגיעים לרוב עם עמלות וחיובים נסתרים, Kesh הוא חשבון חינמי עם עמלות מינימליות, הנמוכות בהרבה מהמקובל בשוק, זאת בנוסף לפעולות רבות שהינן חינמיות ללא עמלות כלל.

חברת נימה שפיתחה את Kesh הינה מבית ביטוח ישיר, וזוכה להצלחה גדולה בשוק הכללי, כעת פונים בחברה למגזר החרדי, עבורו אף הקימו בחברה קו מידע ייעודי במספר: 0733580460.

ל Kesh יש היתר עסקה מהודר בפיקוח בית ההוראה לענייני ריבית והיתר עסקה 'ברית פנחס', שברשות הרב הגאון רבי פנחס וינד שליט"א, העומד תחת נשיאותם של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים .

משה קמחי מנכ״ל ומייסד Kesh מבית נימה: "אנו שמחים להביא את בשורת העצמאות הכלכלית של חברת Kesh  גם למגזר החרדי תוך הקפדה על כל ההידורים ההלכתיים בהלכות ריבית במטרה שגם הצרכן החרדי יוכל להנות מהשירות המתקדם".

חשבון בנק אפליקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד