ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"פעילויות משמעותיות"

שבוע הבא: ראשי המחאה מתכננים "יום שיבוש לאומי"

אחרי יום המחאה השבוע שכלל מחאות, חסימות כבישים והפגנה גדולה בנתב"ג, ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הודיעו: ביום שני יתקיים "יום התנגדות לאומי" | המארגנים מתכננים "פעילויות שיבוש משמעותיות" במהלך השבוע

שבוע הבא: ראשי המחאה מתכננים "יום שיבוש לאומי"
מחאה בקרית הממשלה בחיפה צילום: דוברות המשטרה

ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הודיעו כי יקיימו בשבוע הבא "יום התנגדות לאומי" על רקע הכוונה לקדם את צמצום עילת הסבירות בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת כנסת. יום המחאה יתקיים ביום שני הקרוב, ולפי ראשי המחאה צפויות במהלך כל השבוע הבא "פעילויות שיבוש משמעויות נוספות".

"עם החרפת והתקדמות החקיקה, הארגונים קוראים לציבור הרחב לצאת בהמוניו ולהשתתף ביום שני הקרוב ביום ההתנגדות הלאומי במטרה לעצור את החקיקה שתביא לפגיעה קשה בצבא, לריסוק הכלכלה הישראלית ולקרע בעם", נאמר בהודעת מטעם מארגני המחאה. "המארגנים מדגישים כי רגע האמת מתקרב וקוראים ליו"ר ההסתדרות הכללית, ולראשי המשק מכלל הסקטורים, להודיע על השבתה כללית ולהצטרף ליום ההתנגדות, ובכך להכריח את הממשלה לעצור את החקיקה ההרסנית".

מארגני "יום ההתנגדות הלאומי" מסרו: "נתניהו וממשלת חורבן הבית מקרבים את ישראל לתהום. המחירים העצומים בתחומי הביטחון, הכלכלה, היחסים הבינלאומיים והקרע בעם כבר ברורים. מול כל הנזקים האלה רק האזרחים והאזרחיות ברחובות יכולים להציל את הדמוקרטיה הישראלית. זה הזמן להחרפת ההתנגדות, כדי שהבית לא יתפורר".

מחאה שיבוש שיבוש טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד