ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
חברת ההייטק שמפטרת

עליות בבורסה בארה"ב | דריכות לקראת נתוני האינפלציה

מייקרוסופט מודיעה כי בכוונתה לקיים סבב הפיטורים נוסף, מלבד הקיצוצים עליהם החברה הכריזה בינואר שהסתכמו בפיטורים של 10,000 עובדים 

עליות בבורסה בארה"ב | דריכות לקראת נתוני האינפלציה
המסחר בבורסה צילום: Flash90

מחר יתפרסמו נתוני האינפלציה בארה"ב והמשקיעים יחפשו אינדיקציות בנוגע להחלטות הבאות של הבנק המרכזי בארה"ב שמושפעות מהיקפי האינפלציה.

לפני כחודש, הבנק הפדרלי הותיר את הריבית בארה"ב ללא שינוי, בפעם הראשונה מזה 15 חודשים, למרות אינפלציה גבוהה מהיעד. עם זאת, תחזיות מעודכנות של בכירי הבנק המרכזי אותתו על אפשרות של שתי העלאות ריבית נוספות עד סוף השנה. אז הבנק המרכזי החליט להשאיר את ריבית הבסיס בארה"ב בטווח של 5%-5.25%.

ברקע הדברים המשבר בענף ההייטק הזכיר לנו את קיומו ומיקרוסופט אישרה את הדיווחים לפיהם תבצע עוד סבב פיטורים, זאת בנוסף לקיצוצים עליהם הוכרז בינואר שהסתכמו בפיטורים של 10,000 עובדים מה שמהווה כ-5% מכוח האדם שלה.

אתמול, ננעל המסחר בניו יורק בעליות לאחר שלושה ימים שליליים.

מוקדם יותר הבוקר, הבורסות באירופה פתחו את היום בתנועות מעורבות לאחר הנעילה החיובית בניו יורק אמש. מדד דאקס בפרנקפורט מוסיף לערכו 0.4%, קאק בפריז מוסיף 0.6% ואילו פוטסי הלונדוני יורד ב-0.1%. 

שיעור האבטלה בבריטניה עלה, שלא כמו הציפיות, מ-3.8% ל-4% בשלושת החודשים שהסתיימו באפריל. בשוק ציפו ששיעור האבטלה יישאר ללא שינוי.

הייטק בורסה שוק ההון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}