י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

"ראיית המטופל כמכלול מאפשרת להעניק לו מעטפת רפואית מושלמת לאיכות חיים מיטבית"

שירותי הבריאות של מכבי באלעד עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות ואיכות מקצועית. אחד מענפי הרפואה המתקדמים ביותר בעיר, הן מהפן המקצועי והן מצד מגוון הענפים להם ניתן מענה במסגרת השירותים של מכבי בעיר, הוא תחום הפיזיותרפיה • מנהלת תחום הפיזיותרפיה במכבי אלעד בשנה האחרונה עם ניסיון של למעלה מעשור, גב' נופר בן חורין, מספרת על התפתחות תחומי הפיזיותרפיה והתפתחות הילד, משתפת בערכים המנחים את פעילותו של הצוות המקצועי, ופורסת את תוכניות הפיתוח לעתיד הקרוב.

"ראיית המטופל כמכלול מאפשרת להעניק לו מעטפת רפואית מושלמת לאיכות חיים מיטבית"
מכבי אלעד צילום: יח"צ

גישה ישירה ופעילות התנדבותית

על נקודות החוזק המייחדות את שירותי הפיזיותרפיה בעיר אלעד:

"המאפיין המיוחד ביותר של שירותי הפיזיותרפיה בעיר, מעבר לרמה המקצועית הגבוהה והזמינות הנוחה הנחשבת בין הטובות ביותר במחוז המרכז, היא שיטת 'הגישה הישירה' שנוקטת מכבי. במסגרת הגישה הישירה מוענקים אבחוני וטיפולי פיזיותרפיה ללא צורך בהפניה מרופא. כל חבר מכבי יכול בעת הצורך לקבוע תור לאבחון מקצועי ולקבל מענה מקיף על ידי צוות המכון. הגישה הישירה חוסכת בירוקרטיה מיותרת וכמובן גם זמן יקר, כאשר מהירות המענה עשויה להשפיע באופן ניכר על יעילות הטיפול.

מעלה ייחודית נוספת היא מקצועיות הצוות הוותיק שלנו, המחזיק בידיו את כלל תתי ההתמחויות בענפי הפיזיותרפיה. כך יש ביכולתנו להעניק מענה מקיף בכלל תחומי הפיזיותרפיה; אורתופדיה, פיזיותרפיה ווסטיבולרית, רצפת אגן, פה ולסת, יציבה לנערים ונערות, וכן בתחום שהתחדש בעיר אך לאחרונה- תחום הפיזיותרפיה הלימפטית.

הכרת השטח ומעורבות קהילתית

על התאמה מגזרית לצד פעילויות וולונטריות מקדמות מודעות:

"אני מוצאת לנכון לנצל את ההזדמנות להודות לאוכלוסייה הנפלאה אליה אני נחשפת במהלך עבודתי בעיר. ציבור איכותי ונעים שזכות היא לי לעבוד מולו ולהגיש לו שירות.

חלק בלתי נפרד מהגשת שירות מושלם הוא כמובן התאמה מלאה לאורח חייה של כל קהילה. שירותי הפיזיותרפיה המותאמים שלנו מוגשים על ידי צוות פיזיותרפיסטיות לצד פיזיותפריסט מומחה. כך יכול כל חבר לקבל את השירות הנדרש לו במירב ההלימה התרבותית מתוך ערנות ורגישות לצרכיו.

אנו פעילים גם בזירה הקהילתית ומפיקים מיזמים מקדמי בריאות ומודעות בתחומי הפיזיותרפיה. כך אנו משלבים הגשת מידעים רלוונטיים לציבור, יחד עם העמקת ההיכרות עם אנשי הקהילה". 

תוכניות התפתחות וערכי דגל

על ההתרחבות הצפויה בקרוב ועל ערכים מנחים לשירות מושלם:

"לקראת סיומה של השנה, עתיד מכון הפיזיותרפיה להתרחב באופן משמעותי, עם המעבר הצפוי למבנה חדש המוקם בימים אלו ברחוב ניסים גאון. שטחו המורחב של המכון החדש יאפשר את קיומן של פעילויות פיזיותרפיסטיות קבוצתיות, ויוקצה בו אף שטח ייעודי לתחומי התפתחות הילד הנוגעים לענפי הפיזיותרפיה. עם ההתרחבות, עתיד המכון העירוני להוות אחד ממכוני הפיזיותרפיה המורחבים והמקצועיים ביותר במחוז המרכז.

הערך המרכזי המנחה את פעילותנו המקצועית הוא ראיית המטופל כמכלול, ולא ראיה צרה של נקודת הכאב המצריכה פתרון. היות ותחום הפיזיותרפיה נוטל חלק משמעותי בהשפעה על איכות חייו של החבר, הגישה הישירה שנוקטת מכבי מציבה אותנו פעמים רבות בקו ראשון מול המטופל, ומסייעת לנו להתאים לו מעטפת רפואית מושלמת הכוללת תיאום מול גורמי רפואה נוספים בכל תחום לו הוא נזקק.

אני מודה למכבי על הענקת מרחב אישי לשיקול הדעת המקצועי שלנו כאנשי צוות, ועל היותה קשובה באופן מלא לצרכי החברים. כך נוצר שילוב מושלם של מקצועיות, הקשבה, ושירות מיטבי לטובת החברים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}