י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
זהירות נוסעים

אשה מעדה על מסוע בשדה התעופה ורגלה נקטעה

אישה איבדה את רגלה לאחר שנתפסה במסוע להולכי רגל בשדה התעופה בתאילנד. לרופאים לא נותרה ברירה והם נאלצו לקטוע את רגלה כדי לשחרר אותה. שביל ההליכה האוטומטי נסגר וצוות הנדסה ערך בדיקות ביטחוניות

אשה מעדה על מסוע בשדה התעופה ורגלה נקטעה
מסוע בשדה התעופה צילום: Pixabay

נוסעת שרגלה נתפסה במסלול נע בשדה התעופה בבנגקוק שבתאילנד לא הצליחה לשחרר את רגלה והרופאים נאלצו לקטוע אותה.

הנוסעת בת ה-57 היתה אמורה לעלות אתמול (חמישי) בשעות הבוקר על טיסה מנמל התעופה דון מואנג בבנגקוק למחוז אחר בתאילנד בטרמינל 2 של שדה התעופה. אבל בתאונה מוזרה היא מעדה על המזוודה שלה ורגלה השמאלית נגררה למנגנון שבקצה המסוע.

נוסעים אחרים מבועתים חיפשו את מתג החירום כשהמסוע המשיך לקרוע את השריר, הגיד והעצם של הרגל.

צוות רפואי נאלץ בסופו של דבר לחתוך את רגלה השמאלית מעל הברך, כך לפי גורמים רשמיים בשדה התעופה. לאחר מכן היא נלקחה לבית החולים בבירה לקבלת טיפול חירום.

היא נשלחה בתחילה לבית חולים מסוים, שם הרופאים אמרו שהם לא יכולים לחבר את רגלה מחדש, אך האישה ביקשה לעבור לבית חולים אחר כדי לבדוק אפשרות אחרת. רשויות נמל התעופה הורו על חקירה כדי לקבוע את נסיבות התאונה המוזרה.

שביל ההליכה האוטומטי נסגר וצוות הנדסה ערך בדיקה ובדיקות ביטחוניות.

בהצהרה מטעם שדה התעופה דון מואנג נמסר: "מנהלי שדה התעופה דון מואנג ואנשי ההנהלה ביקרו את המטופלת כדי לעקוב אחר הטיפול וקיבלו מידע מהצוות הרפואי בבית החולים על מצבה. צוות שדה התעופה עצוב מאוד מהאירוע ולוקח את האחריות מלאה וכן לדאוג להוצאות הרפואיות ולפיצויים".

תאילנד בנגקוק שדה תעופה כריתת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}