ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

פוניבז': לאחר שנחקר - שוחרר הבחור שנעצר אמש

בני משפחתו זועמים: "דווקא בגלל שקיבל המלצת המשטרה להתנצל על מה שלא עשה - הוחלט כי 'קשר את עצמו למקרה'"

הרב דויטש. צלם:פלאש 90
הרב דויטש. צלם:פלאש 90

לאחר כ-20 שעות במעצר, שוחרר הבחור שנחשד בתקיפת הרב אשר הכהן דויטש, מראשי ישיבת פוניבז'.

כזכור, הבחור, תלמיד ישיבת פוניבז', נעצר ביום שני סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, בחשד לתקיפתו של הרב דויטש בשבוע שעבר לפני הקפות שניות. אך לאחר שנחקר הוא שוחרר אתמול (ג) בשעות הערב המאוחרות, וקיבל צו הרחקה מתחומי הישיבה.

בעקבות שחרורו, אומרים בני משפחתו ל'בחדרי חרדים' כי "הסיבה היחידה שהוא נעצר היא בגלל שהוא היה במקום לאחר ששתה מעט יין כמצוות היום, וחשש שפגע בכבודו של הרב דויטש - לאחר שהאחרון נתקל באופניים ונפל. הוא יצר קשר כבר באותו יום עם המשטרה, והתבקש להתנצל בפני הרב דויטש כדי למנוע מתלמידיו לחולל מהומות. למרבה הצער, דווקא בקשת הסליחה היא זו שעמדה לו לרועץ ובשלה קבעה המשטרה עצמה כי הוא 'קשר את עצמו למעשה'. מובן מאליו שהוא מעולם לא דחף חלילה את הרב דויטש".

המעצר בוצע כמה שעות לאחר שבנו של הרב דויטש הגיש תלונה על התקיפה במשטרת מרחב דן. החשוד, בן 20 תושב ירושלים, נעצר וקשר את עצמו למקרה. ובעקבות כך נחשד בתקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מפקד מרחב דן במשטרת ישראל, ניצב משנה שמעון לביא, אמר ל'בחדרי חרדים' כי לא יסבול שום אלימות, "אעשה הכל כדי להפסיק את האלימות בישיבת פוניבז'. "כל מי שיפר את החוק, משני הפלגים - ייעצר".

צפו במעמד הקפות שניות והכנסת ספר תורה בהשתתפות הגר"א דויטש
לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים
משטרה פוניבז אשר דויטש מחבלים שונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד