"חברות צריכות ללמוד משיפור השירות ברכבת הקלה"
ח"כ דוד אזולאי סייר ברכבת הקלה בירושלים יחד עם מנכ"ל סיטיפס ירון רביד והנהלת החברה • תיעוד
- אלי כהן
- כ"ו תשרי התשע"ה
ח"כ דוד אזולאי מש"ס קיים סיור במרכזי הנהלת הרכבת הקלה בירושלים במהלכו ביקר במרכז התפעול והבקרה וקיבל סקירה מעמיקה על הפעילות בחדר הבקרה האחראי על השליטה והפיקוח על כל תוואי הרכבת הקלה.
את ח"כ אזולאי אירחו מנכ"ל סיטיפס ירון רביד, סמנכ"ל התפעול והשירות שי איזנברג ודובר הרכבת הקלה ומנהל השיווק עוזאל ותיק.
המנכ"ל רביד הציג את נתוני התפעול של הרכבת וציין כי ביום ממוצע נוסעים ברכבת הקלה כ-140 אלף איש וכי הרכבת מסיעה כרבע מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בכל ירושלים. רביד פרש בפני ח"כ אזולאי את גרף השיפורים בכלל הנושאים, בהם בשירות הלקוחות, בתדירות הנסיעות ובשביעות הרצון של ציבור הנוסעים. בנוסף הציג רביד את התוכניות העתידיות של הרכבת הקלה והמשך השיפורים הצפויים.
ח"כ דוד אזולאי התרשם מפעילותה של הרכבת הקלה וציין לטובה את שירות הלקוחות של החברה: "המהפכה שחוללה סיטיפס בשיפור השירות במהלך השנים האחרונות ראויה לשבח וללמידה בחברות אחרות ובגופים דומים העובדים עם הציבור". אזולאי, שליווה את הרכבת הקלה מיום הפעלתה כיו"ר ועדת פניות הציבור וכחבר ועדת הפנים בכנסת הביע את התפעלותו גם ממרכז האחזקה המקצועי של הרכבות.
ח"כ דוד אזולאי: "הרכבת הקלה היא בשורה של ממש לירושלים והיא שינוי חיובי מאוד בעיר. כיום יש לעודד בעלי רכבים פרטיים לנסוע בירושלים באמצעות הרכבת הקלה ולצורך כך על המדינה לפתוח עוד ועוד מגרשי חנייה לטובת יצירת ממשק קל ונוח לחנייה ולנסיעה ברכבת הקלה".
מנכ"ל 'סיטיפס' ירון רביד: "שמחתי לארח לסיור מקצועי את ח"כ הרב אזולאי שמורגש כי הרכבת הקלה קרובה לליבו. ח"כ אזולאי ליווה את השיפורים בשירות הלקוחות באופן תדיר ותמיד במקצועיות ובמאור פנים".
את ח"כ אזולאי אירחו מנכ"ל סיטיפס ירון רביד, סמנכ"ל התפעול והשירות שי איזנברג ודובר הרכבת הקלה ומנהל השיווק עוזאל ותיק.
המנכ"ל רביד הציג את נתוני התפעול של הרכבת וציין כי ביום ממוצע נוסעים ברכבת הקלה כ-140 אלף איש וכי הרכבת מסיעה כרבע מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בכל ירושלים. רביד פרש בפני ח"כ אזולאי את גרף השיפורים בכלל הנושאים, בהם בשירות הלקוחות, בתדירות הנסיעות ובשביעות הרצון של ציבור הנוסעים. בנוסף הציג רביד את התוכניות העתידיות של הרכבת הקלה והמשך השיפורים הצפויים.
ח"כ דוד אזולאי התרשם מפעילותה של הרכבת הקלה וציין לטובה את שירות הלקוחות של החברה: "המהפכה שחוללה סיטיפס בשיפור השירות במהלך השנים האחרונות ראויה לשבח וללמידה בחברות אחרות ובגופים דומים העובדים עם הציבור". אזולאי, שליווה את הרכבת הקלה מיום הפעלתה כיו"ר ועדת פניות הציבור וכחבר ועדת הפנים בכנסת הביע את התפעלותו גם ממרכז האחזקה המקצועי של הרכבות.
ח"כ דוד אזולאי: "הרכבת הקלה היא בשורה של ממש לירושלים והיא שינוי חיובי מאוד בעיר. כיום יש לעודד בעלי רכבים פרטיים לנסוע בירושלים באמצעות הרכבת הקלה ולצורך כך על המדינה לפתוח עוד ועוד מגרשי חנייה לטובת יצירת ממשק קל ונוח לחנייה ולנסיעה ברכבת הקלה".
מנכ"ל 'סיטיפס' ירון רביד: "שמחתי לארח לסיור מקצועי את ח"כ הרב אזולאי שמורגש כי הרכבת הקלה קרובה לליבו. ח"כ אזולאי ליווה את השיפורים בשירות הלקוחות באופן תדיר ותמיד במקצועיות ובמאור פנים".