ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מאיימים בפיגועים נוספים

בחמאס מברכים וסעודיה שולחת תנחומים לפלסטינים

דובר חמאס מסר כי שני המחבלים שחוסלו הם פעילים בזרוע הצבאית של חמאס | סעודיה הביעה תנחומים בפני משפחות ההרוגים הפלסטינים ושלחה איחולי החלמה לפצועים הפלסטינים

בחמאס מברכים וסעודיה שולחת תנחומים לפלסטינים
זירת הפיגוע בכניסה לעלי צילום: Flash90

ארגון חמאס הודיע כי הארגון מברך את "המבצע ההרואי" שהגיע כתגובה טבעית "לטבח בג'נין" אתמול, ו"לתוכניות הזדוניות של הכיבוש לחלק את מסגד אל-אקצא המבורך ולהשלים השתלטות יהודית".

עוד נמסר מארגון הטרור: "בעודנו מדממים, בני עמנו הגיבורים, משחררי אומתנו הערבית והאסלאמית פועלים, לעמנו יש את הזכות להגן על עצמו בכל האמצעים האפשריים. ממשלת הכיבוש חייבת להבין שהמשך פשעיה נגד עמנו, ונגד מסגד אל-אקצא המבורך, יהפוך את התהליך הזה רק לתחילתה של שורה של פעולות התנגדות, ולגרום להףחיילים והמתנחלים שלהם סיוט".

אחד מדוברי חמאס מסר לאל-ג'זירה, כי שני המחבלים שחוסלו לאחר שביצעו את הפיגוע בעלי הם פעילים בזרוע הצבאית של חמאס.

בנוסף, שעות אחרי הפיגוע הרצחני בעלי, משרד החוץ הסעודי פירסם גינוי להסלמה הישראלית בשטחים ולתוקפנות בג'נין אתמול, לשון ההודעה: "סעודיה מתנגדת לחלוטין להפרות החמורות של כוחות הכיבוש הישראלי". כמו כן הובעו תנחומים בפני משפחות ההרוגים הפלסטינים ונשלחו איחולי החלמה לפצועים הפלסטינים.

גם ארגון חיזבאללה משבח את הפיגוע, מהארגון נמסר: "משבחים את 'הפעולה ההירואית' שביצעו לוחמי ההתנגדות בעלי - שמעידה על המוכנות של ההתנגדות, על יכולתה לפגוע באויב ולהגיב על פשעיו במקום ובזמן שתבחר

הפיגוע בכניסה לעלי פיגוע חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}