י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

גורמים ב'דגל': "אסור לבגוד בגר"א שלזינגר"

ב'דגל התורה' מקווים לשינוי ההחלטה: "לבגוד ברב שלזינגר שתמך בנו בירושלים מול עץ, זו ירייה ברגל"

צלם:קובי הר-צבי
צלם:קובי הר-צבי

בעקבות חשיפה 'בחדרי חרדים' על כוונת דגל התורה לתמוך ברב משה חיים לאו כמועמד מטעם המפלגה לרבנות ירושלים, זועמים גורמים במפלגה.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'בחדרי חרדים' כי בדגל התורה השתכנעו שהגאון רבי משה חיים לאו יכול לגייס מספר מצביעים גדול יותר לטובת מועמדותו בקרב חברי הגוף הבוחר הלא חרדי.

אולם, גורמים ביהדות התורה מותחים ביקורת קשה על תהליך קבלת ההחלטות ואומרים כי המספרים שהציגו אנשיו של הרב משה חיים לאו לא מחוברים למציאות.

"אנשיו של הרב לאו הציגו לדוגמא את חברת המועצה יעל אנתבי כמי שתתמוך במועמדותו באופן ודאי, אולם כשבדקנו איתה היא הכחישה לחלוטין ואמרה כי תתמוך במועמדים הציוניים דתיים", הם טוענים.

לדברי אחד הגורמים, שמות נוספים שאנשיו של הרב לאו הצביעו עליהם כמי שיתמכו בו לא נראים הגיוניים, "אחרת הוא היה מנצח ככה גם בנתניה. לעומת זאת הרב שלזינגר הציג לנו מספרים טובים של אנשים שיהיו מוכנים לתמוך בו מהגוש החילוני והדתי לאומי, כולל כמה שמות מפתיעים שלא היינו חושבים להגיע אליהם והוא הגיע אליהם בגלל נסיבות אישיות שיהיו מחויבים לו, ומשום מה הם נפסלו כי מישהו לא השתכנע למרות שניתנה הסכמה לבדוק איתם".

שיקול נוסף, לטענתם, הוא התמיכה החד משמעית שהביע הרב שלזינגר ב'דגל התורה' לעומת 'עץ'. "לא הגיוני שהרב שלזינגר שתמך בנו במהלך הבחירות לעיריית ירושלים מול עץ וכיום נחשב לאיש המוקצה שם - לא יקבל את קולנו, ודווקא רב מנתניה ששומר על תפקיד באו"ם, בסוף אנחנו נכתיר אותו כרבה הראשי של ירושלים".
ירושלים שלזינגר לאו בחירות רב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}