כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024

נתוני 'אייטם': החרם דחק את הפלס לתחתית

נתוני הפרסום בעיתוני החג למגזר החרדי של 'אייטם מידע תקשורתי': 'משפחה' במקום הראשון עם 173 עמודי פרסום, אחריו המבשר, יתד ובקהילה • בדירוג אחוזים: המבשר מוביל עם כ-30% מעמודי העיתון, ואחריו משפחה, קו עתונות ויתד נאמן • במקומות האחרונים: הפלס ושעה טובה, עם 3.6% ו-4.4% עמודי פרסום בהתאמה

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

3838 עמודי עיתונות חרדית יצאו לאור בימי שלישי ורביעי, 07-08.10.14, ערב סוכות תשע"ה, 18% מתוכם עמודי פרסום, כך עולה מנתוני 'אייטם מידע תקשורתי', הנחשפים ב'בחדרי חרדים' לראשונה.

כמות העמודים ועמודי הפרסום הגדולה ביותר היא בעיתון משפחה, 720 ו-173 עמודים בהתאמה [24%]. במקום השני 'המבשר' עם 538 עמודים, מתוכם 161.5 עמודי פרסום [כ-30%], נתון המשקלל כמות משמעותית של תוכן שיווקי במוסף הנושא "מזל וברכה"; 51 עמודים מתוך 90 עמודי הפרסום בגליון הנושא של המבשר הוקדשו לתוכן שיווקי (כתבות תשקיף) עבור המפרסמים.

בהמשך: יתד נאמן עם 544 עמודים וכ-113 עמודי פרסום [מעט יותר מ-20%], בקהילה עם 522 עמוד וכ-81 עמודי פרסום [15.5%], המודיע עם 500 עמוד ו-71 עמודי פרסום [14.2%], קו עתונות עם 144 עמודים ומתוכם 30.5 פרסומיים [21.2%].

את הרשימה סוגרים: יום ליום עם 212 עמוד, מתוכם כ-24 פרסומיים [11.4%], הפלס עם 456 עמוד, אך רק 16.5 מהם פרסומיים [3.6%] ו'שעה טובה' אחרון עם כ-8.5 עמודי פרסום מתוך 192 [4.4%].
פרסום שיווק עמודים אייטם עיתוני חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}