י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הסעודים נשארו באולם

הח"כ הישראלי נאם: האיראנים יצאו מהחדר בזמן הנאום

ח"כ דן אילוז השתתף בכנס ה-IPU שמתקיים במרקש, מרוקו וקרא לנציגי הממשלות שהשתתפו: "להיות בצד הנכון של ההיסטוריה". בזמן הנאום הנציגים האיראנים יצאו מהחדר, הסעודים נשארו

הח"כ הישראלי נאם: האיראנים יצאו מהחדר בזמן הנאום
הכסאות הריקים של האיראנים צילום: באדיבות המצלם

ח"כ דן אילוז מ'הליכוד' נשא דברים בארבע שפות בכנס ה-IPU שמתקיים במרקש מרוקו, מול חברי פרלמנט מכל העולם וקרא להצטרפות להסכמי אברהם. בנאום נכחו חברי פרלמנט מסעודיה, אינדונזיה ומדינות נוספות ששוקלות להצטרף להסכמי אברהם. האיראנים יצאו מהחדר בזמן הנאום, לאחר סיום דבריו חזרו למקומותיהם.

ח"כ אילוז לצד ח"כ דני דנון בכינוס.

במקום היו מאות חברי פרלמנט מכל העולם, ביניהם ערב הסעודית, אינדונזיה ועוד הנמצאים בתהליכי נורמליזציה עם מדינת ישראל, ח"כ דן אילוז קרא להם להצטרף להסכמי אברהם. במהלך דבריו ציין את חשיבות ההסכמים לטובת קידום השלום במזרח התיכון.

ח"כ אילוז, יו"ר השדולה להסכמי אברהם בכנסת, שיתף כי "השלום החדש שיצרנו הוא חשוב הרבה מעבר לתועלת החומרית שאנחנו נהנים ממנה - הוא בנוי על ערכים משותפים והערכה הדדית להבדלים בינינו. כישראלי גאה, אני עומד לפניכם היום, במרוקו, מדינה ערבית גאה, כעד לשלום שאנחנו יכולים להשיג כאשר אנו מתמקדים בערכים המשותפים לנו". עוד הוסיף ח"כ אילוז כי "השלום שאנחנו זורעים בעזרת הסכמי אברהם יוביל לעולם שיירשו ילדינו. נספק להם עולם של הבנה, שגשוג והרמוניה".

מוקדם יותר אמר: "כבוד גדול בשבילי לקחת חלק במשלחת חשובה זו, במדינה בה גדלו הוריי. אני פוגש כאן מנהיגים מכל העולם ויחד איתם אני פועל לקדם את הקשר בין הפרלמנטים לצד חיזוק הסכמי אברהם שבעזרתם אנחנו מקדמים שלום אמיתי במזרח התיכון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש המשלחת ח"כ דני דנון על הובלת המשלחת. אין לי ספק שיחד נביא בשורות טובות עבור מדינת ישראל".

מרוקו מרקש איראן דן אילוז דני דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}