ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הפיק לקחים?

יאיר נתניהו חזר לפעילות; אלו החומרים שבחר לשתף

אחרי שתיקה ארוכה, שהייה בחו"ל והתנזרות מהטוויטר, יאיר נתניהו חזר לצייץ אך לא חומר מקורי כי אם שיתוף פרסומים של ערוץ 14 על ראשי המחאה נגד הרפורמה

יאיר נתניהו חזר לפעילות; אלו החומרים שבחר לשתף
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

התגעגעתם? יאיר נתניהו חזר לפעילות בטוויטר. בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ירד מהרדאר לכמה חודשים ובתקשורת פורסמו תיעודים שלו בחו"ל זאת לאחר כמה סערות שעורר עם התבטאויות קיצוניות ותביעות דיבה שבהן הפסיד ויאלץ לשלם מאות אלפי שקלים. כ-60 אלף שקלים לח"כ לשעבר סתיו שפיר ולעורך 'וואלה' לשעבר אבי אלקלעי ישלם כ-400 אלף שקלים.

בחודש מרץ האחרון הוא הגדיש את הסאה כאשר התבטא יאיר נתניהו בתוכנית הרדיו השבועית שלו ב'גלי ישראל' כלפי המפגינים נגד הרפורמה המשפטית וטען כי הם נוקטים בשיטות פעולה דומות לאלו של ה-אס אה הנאצי וטען כי המוחים ניסו לשרוף את הכנסת בדומה להצתת בניין הרייכסטאג שהוצת ב-1933.

אלא שביומיים האחרונים נתניהו ג'וניור חזר לפעילות ברשת הטוויטר ממנו התנזר למשך כשלושה חודשים לאחר שזו סיבכה אותו והסבה לו נזקים כספיים ולאביו נזקים תדמיתיים בתקשורת על כך שאינו מרסן את בנו ומאפשר לו לכתוב ולהשתלח באופן חופשי כלפי אישים וגופי תקשורת.

יאיר נתניהו בלוק חדש. תמונה שפרסם באינסטגרם לפני כשלושה שבועות.

עם זאת יצוין כי יאיר נתניהו לא מצייץ טקסטים שלו אלא משתף ציוצים של אחרים שהוא מתחבר אליהם ותומך בדעותיהם. כך למשל ביממה האחרונה צייץ מחדש כמה פרסומים של 'ערוץ 14' באשר להתנהלות מאחורי הקלעים של פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

יצוין כי עדיין נתניהו חשוף להסתבכויות נוספות גם בשיתוף ציוצים של אחרים, התביעה של אבי אלקלעי נגדו באה בעקבות ציוץ ששיתף נתניהו מגולש אחר שהשמיץ והכפיש את שמו. עם זאת ניתן להעריך שהפיק את הלקחים הנדרשים ואולי הוא זהיר יותר במה שהוא בוחר לשתף את 168 אלף עוקביו.

יאיר נתניהו טוויטר ציוצים ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד