ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

המועמד לרבנות ירושלים נגד קמפיין החרד"קים

הגר"א שלזינגר: ״במהלך המלחמה ראינו עד כמה חיילים אלו קרובים לאבינו שבשמיים ועד כמה אנחנו עם ישראל, עם אחד״

המועמד לרבנות ירושלים נגד קמפיין החרד"קים

בעקבות קמפיין החרד"קים נגד חיילי צה״ל שחזר לרחובות השכונות החרדיות, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', תוקף המועמד לרבנות ירושלים את העומדים מאחורי הקמפיין ומצהיר כי "אנו צריכים להגיד תודה רבה לחיילי צה"ל".

בימים האחרונים כיסו את השכונות החרדיות מודעות הקמפיין, ועליהן מסרים בוטים ודברי הסתה כנגד חיילי צה״ל. באחת המודעות מוצג חייל חרדי עוטה כיפה שחורה ומגודל פאות כשפניו הן פני חזיר. לצד דמות החייל, מאויירים מספר ילדים המנהלים שיחה באשר לדמותו המוזרה של החייל החרדי, "תראה איזה אזניים יש לו, ממש כמו צבוע..." אומר אחד ואחר משיב: "אני דווקא חושב שזה שועל, תראה את החיוך שלו".

ילד שלישי שמתערב בשיחה מוסיף "אני אומר לכם שזה "דבר אחר" (חזיר), תסתכלו על האף שלו ותראו גם מה יש לו בכיס".

לדברי רבה של שכונת גילה והרב הפוסק של ירושלים הרב אליהו שלזינגר: ״מצער לראות שחיילנו היקרים עוד לא הספיקו להשתקם ממבצע צוק איתן ויש מי שכבר מעז לצאת נגדם בקמפיין ארסי ובוטה״.

לדבריו, אנחנו צריכים לומר לחיילים אלו תודה ענקית על פעולתם למען עם ישראל במלחמה האחרונה ובכלל ולהעריך אותם על מעשי הגבורה שלהם. ״גם במהלך המלחמה ראינו עד כמה חיילים אלו קרובים לאבינו שבשמיים ועד כמה אנחנו עם ישראל, עם אחד״.

הרב שלזינגר מוסיף כי מניסיונו בשכונת גילה - שם הצליח לשמור על המרקם העדין ביחסים שבין הציבור החרדי דתי והחילוני - רק קירוב ואהבה יכולים לשמור את העם הזה מאוחד וכל דרך אחרת פוגעת באחדות העם.

״לומדי התורה מספיק חזקים ובטוחים במקומם, ולא צריכים מודעות רחוב כדי לשכנע אותם בערך לימוד התורה והשמירה של זה על עם ישראל״.
חיילים תורה מודעות רחוב שלזינגר גילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד