י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

'מכבי שירותי בריאות' הציבה ניידת ממוגרפיה בצפת

במסגרת מהלך קידום הבריאות במחוז הצפון ב'מכבי שירותי בריאות', הוצבה ניידת בדיקות לגילוי מוקדם בצפת • הפעילות הייחודית מתקיימת בהמשך לקריאת גדולי ישראל  בקול קורא על חשיבות בדיקות מצילות חיים

'מכבי שירותי בריאות' הציבה ניידת ממוגרפיה בצפת
מכבי צפת ניידת ממוגרפיה צילום: יח"צ

מחוז הצפון ב'מכבי' קיים פעילות לקידום בריאות הנשים ועידוד ביצוע בדיקות לגילוי מוקדם בקרב חברות מכבי בצפת, ובמסגרת הפעילות, הוצבה ניידת בדיקות ממוגרפיה בצפת. פעילות זו נערכה כחלק מתנופת קידום הבריאות אותה מובילה מכבי בכל רחבי הארץ, המעודדת ומעלה את המודעות להגעה לבדיקות מקדימות ומצילות חיים, בכל גיל ולכל המשפחה.

לבדיקות ממוגרפיה חשיבות רבה וקריטית לבריאות האישה. על מנת להנגיש את ביצוע הבדיקה במומחיות ובהתאמה מלאה, כללה הניידת את מיטב המכשור הרפואי החדשני, שהופעל ע"י צוות אחיות מקצועיות. הניידת הוצבה במתחם הסיטי סנטר – שם קיים גם המרכז הרפואי של מכבי. הבדיקה בוצעה ללא תשלום לחברות מכבי העומדות בקריטריונים של סל הבריאות. צוות אחיות מכבי שנכחו במקום, אף ערכו בדיקות נוספות וחיוניות לנוכחות, בהתאם לנתוניהן הרפואיים.

לצורך הענקת מידע רפואי מוסמך, ועידוד הגעה לבדיקה, הוקם מוקד טלפוני מקצועי, שהזמין את חברות מכבי לבדיקה. במוקד ניתנו הסברים מקצועיים אודות חיונית ביצוע הבדיקה אחת לשנתיים, כמו גם תשובות לשאלות ובירורים אודות התהליך.

עשרות נשים חברות מכבי קיימו את הבדיקה, והביעו את תודתן להנהלת המרחב שיזמה וניהלה את הפעילות, ועמלה רבות על קיומה ברגישות ובהתאמה מלאה.

מנהלת מרחב צפת חצור גב' איריס מנחם: "מכבי שירותי בריאות רואה חשיבות רבה בקיום ועריכת בדיקות מקדימות ומצילות חיים. נשות צפת החברות ב'מכבי', זכו למענה מקצועי מקיף במוקד הטלפוני, ולסביבה רגישה ומוצנעת במיקום נוח וזמין, שיאפשר להן לקיים את הבדיקה בנעימות. יוזמה זו היא המשך טבעי וחלק בלתי נפרד מהעלאת המודעות הכללית לקידום הבריאות ולעריכת בדיקות מקדימות, אותם מובילה מכבי בכל רחבי הארץ".

מנהלת הסיעוד המרחבית גב' מירב שפירא: "יום הבדיקות המיוחד נערך מתוך דאגה כנה לבריאותן של נשות צפת, באופן מכובד ומקצועי. אני מודה לנשות הצוות הרפואי של מכבי, שפעלו לקיום יום הבדיקות החשוב וליוו את הנבדקות עצמן מתוך רגישות רבה, ועושות מאמצים רבים בהסברת חשיבות הבדיקות, והתאמתן לצרכי כלל החברים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}