י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
קידום בריאות במכבי

קידום בריאות של מכבי בערד בשיתוף פעולה עם סטודיו M

כחלק מתנופת קידום הבריאות במכבי שירותי בריאות ומתן שירותים רחב במגוון תחומים לשמירה על הבריאות, נערך בוקר קידום בריאות בשיתוף פעולה עם סטודיו M בערד, בהנהלתה של מירי קירשנפלד. בנוסף – מכבי בשיתוף פעולה עם סטודיו M, שמציע טיפולים רגשיים ואימון כושר גופני ועוד במחיר מוזל לחברי מכבי

קידום בריאות של מכבי בערד בשיתוף פעולה עם סטודיו M
מכבי ערד בוקר קידום בריאות צילום: יח"צ

מכבי, שמחזקת כל העת את הקשר עם הקהילה, ערכה השבוע בוקר מחזק לאימהות בשיתוף עם סטודיו M. במהלך הבוקר חוו האימהות לתינוקות הטריים חוויה מושלמת של קידום בריאות ע"י מכבי שירותי בריאות, בפאנל מקצועי של הרצאות הנותנות כוח לגוף ולנפש.

פתחה את האירוע מנהלת מרחב ערד במכבי, גב' אולגה גלמן קיסלמן, שהרחיבה בדבריה על ההשקעה של מכבי לכלל החברים בעיר בהתאם לצרכים הנדרשים לאוכלוסייה בעיר. בין היתר שיתפה מנהלת המרחב את המשתתפות בפריסה של מכבי בתחום רפואת הנשים בכל ימות השבוע, שכולל רופא נשים ופריון, אולטראסאונד, מוניטור ומעקב, זאת בנוסף לשרות הייחודי של רפואת הנקה בעיר, שניתן על ידי המנהלת הרפואית של מרחב ערד – ד"ר יעל לצט בן עמי.

בהמשך היום שמעו המשתתפות הרצאה מד"ר יעל לצט בן עמי, שהרחיבה על נושא הזנת תינוקות באופן טבעי, שכלל הסבר מפורט על התהליך, בעיות שנוצרות והדרך למנוע אותן מראש. לאחר ההרצאה, קיימו המשתתפות שיח פורה של שאלות, שכולן קיבלו מענה בהיר ומקצועי מד"ר בן עמי.

בסיום הבוקר דיברה גב' מירי קירשנפלד מנהלת הסטודיו וסיפרה על התוכנית המדהימה שהשיקה – תוכנית הפרפקט לייף שבה שומרים על יציבה נכונה, ואורח חיים בריא באופן קבוע.

למכבי שיתוף פעולה תדיר עם סטודיו M המקצועי, במתן ספורט טיפולי לילדים ונערות (חברי מכבי שלי) עד גיל 18 ב- 45 ₪ בלבד, וכן אימון אישי לנשים ועוד.

שיתוף הפעולה בין מכבי לסטודיו M מגיע בעקבות פעילותה הענפה של מובילת השירות של מכבי בערד, גיטל גרוסגליק, שמקדמת כל העת מול הנהלת המחוז והמרחב, את תנופת קידום הבריאות לרווחת כלל חברי מכבי שבערד.

מנהל מגזרים מחוז דרום במכבי שירותי בריאות, ר' אריה קליין: "מכבי שירותי בריאות מובילה כל העת את קידום הבריאות בקהילה, וכחלק מפעילות מבורכת זו קיים שיתוף הפעולה עם סטודיו M בעיר – דבר שמביא איתו בשורה של ממש לתושבי העיר בהנגשת שירותים נוספים לרווחת כלל חברי מכבי. אני מודה להנהלת מחוז דרום ולהנהלת המרחב על עשייתם היומיומית למען כלל חברי מכבי ובדאגה להנגשת כלל השירותים הנצרכים לתושבי העיר".

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}