ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מאוחדת ו'בוני עולם' סיכמו בפגישה משותפת על העמקת שיתופי הפעולה למען הזוגות המצפים לישועה

במסגרת פעילותה למען לקוחותיה מקיימת מאוחדת שת"פ עם 'בוני עולם' • פגישה מיוחדת קיים מנכ"ל מאוחדת עם יו"ר ומייסד 'בוני עולם' העולמי הרב בוכנר ומנכ"ל הארגון בישראל הרב אליקים לבנון וסיכמו על העמקת שיתופי הפעולה • במהלך הפגישה נסקרה הפעילות כשמנכ"ל מאוחדת מביע את התרשמותו מגודל העשייה ומהיקף הפעילות הענפה • "אני מקנא כמה עולמות נבראו בזכותכם" אמר המנכ"ל עוזי ביתן 

מאוחדת ו'בוני עולם' סיכמו בפגישה משותפת על העמקת שיתופי הפעולה למען הזוגות המצפים לישועה
מאוחדת ובוני עולם צילום: באדיבות המצלם

מאוחדת אשר דוגלת בהתאמה לצרכי הציבור החרדי, ופועלת למען הקהילה, מקיימת בין היתר שיתוף פעולה עם ארגון 'בוני עולם' על מנת להקל ולסייע ללקוחותיה המצפים להיפקד בזש"ק

במסגרת זאת התקיימה פגישה מיוחדת בין מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן לבין מייסד ויו"ר ארגון 'בוני עולם' הרב שלמה בוכנר. בפגישה השתתפו בין היתר מנהל ארגון 'בוני עולם' הרב אליקים לבנון ויועץ מנכ"ל מאוחדת ר' דודי שוורץ

מנהל ארגון 'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון העניק למנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן סקירה מפורטת על פעילות ארגון 'בוני עולם' בדגש על מערך ההשגחות – דבר המחולל מהפכה בתחום.

מערך ההשגחות ההלכתי 'לב דניאלי' מעניק פיקוח והשגחה בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות. המערך מופעל ע"י 'בוני עולם' אשר עומד בקשר רציף עם גורמי ההלכה הגדולים מכל העדות והחוגים ומביא לידי מעשה את הפסקים המדוקדקים כדי שלא תצא תקלה תחת ידיהם.

הודות לשיתוף הפעולה של מאוחדת עם 'בוני עולם' יכולים לקוחות הקופה לקבל החזרים על השימוש במערך ההשגחות המהודר הזוכה לברכתם של כל גדולי הרבנים, כמו גם לטיפולים שונים ותרופות.

שיתוף הפעולה בין מאוחדת לבוני עולם בא לידי ביטוי בין היתר גם בקיום ערבים משותפים לרפואה והלכה בהשתתפות רבנים ורופאים.

בנוסף נסקרה פעילות המערך המקצועי של ייעוץ רפואי והפניה לטובי הרופאים בארץ ובעולם כמו גם מכונים והמעבדות המובילות בעולם.

ב'בוני עולם' מקפידים מלבד ההפניה למומחי הרפואה הטובים בארץ ובעולם גם על ליווי רגשי ותמיכהגמ”ח תרופות ואביזרים בפריסה ארצית מלאה, 24 שעות ביממה, מחלקה גנטית למניעת מחלות משפחתיות ושל שאר הנושאים הרלוונטיים בתחום, וכל זאת תוך הקפדה הלכתית וליווי גדולי הפוסקים בדור. דגש מיוחד ניתן בארגון על שמירת הדיסקרטיות והחיסיון המוחלט של המטופלים ולהעניק להם את הטיפול המקצועי ביותר בשים לב על הליווי הרגשי 

מידי חודש משתתפים נציגי 'בוני עולם' בהשתלמויות מקצועיות ונחשפים לכל המחקרים העולמיים המובילים, החידושים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ונועצים באופן יום יומי עם טובי הרופאים בתחום.

במפגש דנו הצדדים בשיתופי פעולה מהותיים בין קופ"ח מאוחדת לבין בוני עולם ובאפשרות להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה למען ציבור הזוגות הכמה ומצפה להיפקד בזש"ק.

מנכ"ל מאוחדת התרגש להיווכח למספרים המדהימים ועל כך שהודות למפעל חייו של הרב בוכנר, ובס"ד נולדו כ-11 אלף תינוקות. "זה מרגש מאוד. אני מקנא כמה עולמות נבראו בזכותכם".

המנכ"ל הוסיף והביע את התרשמותו מגודל העשייה ומהיקף הפעילות הענפה והביע את רצונו להמשיך את הקשר עם בוני עולם על מנת להקל על הזוגות הפונים לעזרה, ולסייע לארגון למטב את התועלת המוגשת על ידו.

הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בישראל הודה למאוחדת על שיתוף הפעולה וציין את מסירותו של יועץ המנכ"ל דודי שוורץ העומד בקשר רב שנים ועובד בשיתוף פעולה מלא עם הארגון לטובת הזוגות.

 

מאוחדת שירותי בריאות בוני עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד