ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
נס מטלטל

ממוות לחיים במעלה הר הזיתים: הסיפור שמרעיש את העולם היהודי

הרופאים כבר קראו להורים להיפרד מבנם הפעוט שהיה נתון בסכנת חיים • האב השבור מיהר למעלה הר הזיתים שם הוא נדר נדר בציון של צדיק יסוד עולם הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א • הישועה שהגיעה מוקדם מהצפוי מטלטלת את העולם היהודי

ממוות לחיים במעלה הר הזיתים: הסיפור שמרעיש את העולם היהודי
הר הזיתים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הם היו הורים מאושרים, כאלה שהחיים שלהם התנהלו על מי מנוחות, הפרנסה הייתה בשפע, הילדים העניקו להם נחת, ונדמה היה שאף דבר לא יעצור את השלווה. עליהם ניתן היה לומר שזכו לשני שולחנות, "תורה וגדולה במקום אחד".

היה זה לפני מספר שנים, חודשים ספורים לאחר לידת בנם החמישי במספר, שעת לילה מאוחרת. רעשים שנשמעו מעריסת התינוק הקפיצו את האם המודאגת. היא מיהרה לעבר בנה וחשכו עיניה. פניו היו סגולות.

רופאה היא לא הייתה, אך היא הבינה מיד שמשהו אינו כשורה. היא שלחה את ידיה לעבר פניו של התינוק והבחינה שנשימותיו חלושות, הולכות ודועכות. היא הזמינה במהירות את כוחות ההצלה שפינו אותו לבית החולים במצב אנוש.

לחצו כאן ותזכו בישועות בדוקות>>>

הרופאים שהמתינו בבית החולים היו מודאגים. תינוק קטן, בן מספר חודשים שאובחן עם מחלה נדירה שמקשה על דרכי הנשימה. בלית ברירה הם נאלצו להרדימו ולהנשימו, מקווים למצוא פיתרון ולהביא מזור לחוליו.

הימים עברו בזה אחר זה אך מצבו הלך והחמיר. את אותו בוקר הם לא ישכחו לעולם. הרופאים חמורי הסבר קראו להורים ואמרו להם בקול ענות חלושה: הגיע הזמן להיפרד. נותרו לו שעות ספורות.

האב שנחרד מן הבשורה נזכר בסגולה הנודעת של צדיק יסוד עולם, מרעיש העולמות, הרה"ק רבי שלומק'ה מזוועהיל זיע"א, אשר הבטיח לפני הסתלקותו כי הוא יכיר טובה לאלה שיחזיקו את ישיבתו בית מרדכי – זוועהיל שהקים בעשר אצבעותיו.

הוא מיהר לפתוח את היומן ואז גילה לתדהמתו את התאריך: כ"ו אייר. כן. היום זה יום ההילולא של הצדיק הפלאי. בהחלטה של רגע הוא הזמין מונית ומיהר להר הזיתים לפקוד את מקום מנוחתו של האי צדיקא ופרישא.

הוא הגיע לשם שבור וטרוד. הוא ניגש במהירות לציון הקדוש. מפלס לעצמו דרך בין ההמונים, ומרגע שידיו נגעו במצבת האבן דמעותיו כמו ירדו ללא הפסקה. ושם הוא נדר נדר. "אם יהיה השם עמדי, ויחזיר לי את בני, אזי אתרום סכום גדול לישיבתו של הצדיק מזוועהיל".

הוא נשאר לעמוד כך במשך דקות ארוכות, מתחנן לצדיק שירעיש שמים בעבורו. בדיוק כפי שהרעיש שמים למען ההמונים בחיי חיותו. כשהוא סיים את תפילתו הוא ראה בזווית עיניו מספר בחורי חמד המתרימים למען ישיבת הצדיק בית מרדכי - זוועהיל. בהחלטה של רגע הוא החליט לתרום כאן ועכשיו ובשכר זה בוודאי תהיה לו ישועה.

התרומה שולשלה לקופת הישיבה והוא מיהר לחזור לבית החולים, בטוח ומאמין בזכות הצדיק. ואכן הלא ייאמן התרחש. בפתח החדר עמדה רעייתו בוכייה ודומעת. "לא תאמין", אמרה, "לפני מספר דקות הוא החל לנשום בכוחות עצמו. הרופאים היו בהלם".

הוא לא האמין למשמע אוזניו. בעודו מתנשף מטורח הדרך הוא מיהר למיטת בנו וראה אף הוא את הפלא העצום. הישועה הגיעה כאן ומיד. חלפו מספר ימים וההורים המאושרים שוחררו יחד עם בנם מבית החולים. "לא מצאנו שום ממצאים", פסקו הרופאים, "נראה כי היה זה משהו חד פעמי. בנכם בריא ושלם".

הסיפור המרעיש הזה מצטרף לעוד מאות סיפורי ישועות שמתחוללות מידי שנה בשנה בקרב ההמונים שזוכים לעשות נחת רוח לנשמתו הקדושה של הרה"ק רבי שלומק'ה מזוועהיל זיע"א ביום ההילולא שיחול היום ומחר.

מידי שנה נודעים המונים בבריאות, בפרנסה, בנחת מהילדים ובעצם בכל מה שהם מבקשים בציון המצוינת. אז אם גם אתם רוצים לזכות בישועה למעלה מדרך הטבע מהרו והקליקו כאן. תרמו לישיבתו הקדושה, עשו נחת רוח לנשמתו הטהורה והוא בוודאי יקיים את הבטחתו. עשו זאת כאן ועכשיו>>

יצוין כי ניתן לתרום גם במספר הטלפון: *9887

הר הזיתים זוועיהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד