ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"חרפה מוחלטת"

החוקר המיוחד הטיל פצצה: לא היה צריך לפתוח בחקירה נגד טראמפ

החוקר המיוחד ג'ון דרהאם, קבע כי הבולשת האמריקנית התבססה על מודיעין לא מושלם בהחלטה לחקור את הקשר הדמיוני של טראמפ עם רוסיה. טראמפ אומר ש"ראש הבולשת הקודם חייב לשלם מחיר כבד"

החוקר המיוחד הטיל פצצה: לא היה צריך לפתוח בחקירה נגד טראמפ
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר טראמפ אמר כי מנהל ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי והדמוקרטים צריכים לשלם על כך שבילו שנים בחקירת קשר אסור בין טראמפ לרוסיה, כעת כשהיועץ המיוחד ג'ון דורהאם פרסם דו"ח שאומר שהחקירה בין טראמפ לרוסיה לא הייתה צריכה להתרחש, הנשיא לשעבר זועם מאוד.

"אני והציבור האמריקני היינו קורבן למצעד ארוך ובוגדני שהתחיל על ידי הדמוקרטים, וזה התחיל על ידי ג'יימס קומי ראש ה-FBI לשעבר", כך אמר טראמפ. "הם חייבים לשלם מחיר כבד לשלם על כך שהמדינה שלנו עברה את זה".

הדו"ח של החוקר המיוחד ג'ון דורהאם קבע כי משרד המשפטים וה-FBI "לא הצליחו לקיים את משימתם של נאמנות קפדנית לחוק" כאשר פתחו בחקירת טראמפ-רוסיה.

בראיון לפוקס ניוז דיגיטל אמר טראמפ כי הפעילויות סביב החקירה של טראמפ-רוסיה של ה-FBI היו "חרפה מוחלטת", ואמר כי "הכעס הציבורי על הדיווח הזה הוא ברמה שלא ראיתי קודם לכן".

"הדו"ח הזה לקח הרבה זמן כי ג'ון דורהאם הוא חוקר מאוד יסודי", אמר טראמפ. "אבל התוצאה היא חד משמעית ואסון מוחלט מבחינת הצדק". טראמפ הוסיף כי "ההשלכות הביטחוניות הלאומיות של מה שהם עשו הן חמורות מאוד".

הדו"ח של דורהאם, המשתרע על כ-300 עמודים, גם קבע כי הבולשת הפדרלית השתמשה ב"מודיעין לא מפורט ולא מנותח כדי לפתוח בחקירה", אולם נקטה סטנדרטים אחרים כאשר בדקה האם לפתוח בחקירה בקמפיין של הילארי קלינטון שהתמודדה מול טראמפ.

 

הילארי קלינטון דונלד טראמפ חוקרי FBI משרד המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד