ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
התרשמות מקרוב

מנהל מחוז דרום הנכנס בלאומית התברך במעונם של רבני העיר קרית גת

כחלק מהעמקת הקשר מול המגזר החרדי במחוז ובהמשך למפגש עם רבני העיר אשדוד • נערך סיור במרכז הרפואי רמות דוד והתרשמות מקרוב ממערך שירותי הרפואה של לאומית בריכוז החרדי בעיר

מנהל מחוז דרום הנכנס בלאומית התברך במעונם של רבני העיר קרית גת
מר אבי אסייג בביקור צילום: לאומית

השבוע הגיע מר אבי אסייג, מנהל מחוז דרום בלאומית שירותי בריאות, לביקור אצל הרבנים שליט"א בקריה החרדית 'רמות דוד' בקרית גת לשמוע מקרוב את צרכי הקהילה וראשיה ובחינת הדרכים למתן מענה לצרכים הייחודיים של המגזר.

אל הביקור נלוו הרב אפרים רוזנשטיין מנהל המגזר החרדי, הרב אהרן זיידל מנהל קשרי הקהילה בקרית גת ומר ערן בן עזרא מנהל השיווק המחוזי.

תחילה נערך סיור מקיף במרכז הרפואי המוביל של לאומית ברמות דוד, שם ניתנה סקירה על מגוון הפעילויות בקרב הקהילה ועל השירות ומצוינות הרופאים והצוות בראשות מנהלת הסניף הוותיקה הגב' מנדלסון והצוות הנפלא.

משם יצאו תחילה לבית מדרשו של הרב גבאי שליט"א מנהיג קהילת 'תורת חכם' שקיבלת את המשלחת בחביבות וציין את התפעלותו מרמת השירות וכפי שנשמע מהמטופלים וסמך ידו לברכם בברכת הצלחה בכל מעשי ידיהם ושיצטרכו אותם רק לבשורות משמחות.

המשלחת המשיכה לעבר בנין ישיבת גור החדשה בקרית גת שם קיבל את פניהם הרב שלום מאיר שליט"א מרמ"י הישיבה ומורה צדק בקריה החרדית שהרחיב בדבריו אודות השירות המצוין הניתן בלאומית ובפרט ע"י מנהל קשרי הקהילה הרב זיידל. הרב שליט"א הרחיב בשבח סבר הפנים היפות בה מתקבל כל לקוח ושיוצאים מגדרם לסייע לו, ואיחל הצלחה למנהל הנכנס שימשיכו להרחיב ולהוסיף כהנה וכהנה.

מר אבי אסייג הודה לרב והציג את התוכניות העתידיות להעמקת הקשר עם המגזר החרדי במחוז, מר אסייג הביע את התפעלותו מהציבור הנפלא שנותן את אמונו בלאומית והבטיח לסייע בכל הנדרש באמצעות הנציגים ומנהל קשרי הקהילה הרב אהרן זיידל שהוא אכן נותן את כולו לטובת הציבור.

בהמשך ביקרו הנהלת המחוז אצל הגאון הרב מרדכי חרז שליט"א רב קהל חסידים ובית ההוראה במקום, שאף הוא הביע את התפעלותו בכל פה אודות השירות המצוין של לאומית בקרית גת ושל מנהל קשרי הקהילה הרב זיידל, וכן ציין שכרב מופנות אליו מקרים רבים שנדרשת התערבותו מול קופת החולים ומעולם לא הושב ריקם.

המשלחת המשיכה לביקור רב רושם נוסף אצל הרב יהושע גרינוולד שליט"א רבה של קהילת בעלזא בתוך בנין המוסדות, ואף הוא שיבח את התמסרותם של הצוות הנפלא ברמות דוד לכל ענין וענין.

כמו כן צוין בסיור הקשר החם עם קהילות האדמורי"ם בעיר שאצל חלקם לא הספיקה המשלחת לבקר מטעמים טכניים אך כולם שווים לטובה בהערכתם הרבה את פעילותה המבורכת של לאומית בקרית גת.

בסיכום היום, הדגיש מנהל המחוז מר אבי אסייג את התרשמותו העמוקה מהביקור בבתי הרבנים שליט"א ומפעילות צוות הנהלת הסניף, מר אסייג אמר כי ימשיך לסייע בכל ענין שיתבקש מול הקהילה הן בהרחבת ועיבוי השירותים הנדרשים והן בהענקת כלים וסדנאות קידום בריאות ואיחל המשך הצלחה ושגשוג למרכז המוביל ברמות דוד שנמצא ב"ה בצמיחה מתמדת בשל שביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.

לאומית קריית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}