ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התנחל על הכנף

נחיל דבורים עיכב טיסה בשלוש שעות

נחיל דבורים התנחל על כנף מטוס של חברת דלתא ועיכב את הטיסה בשלוש שעות. הדבורים עזבו לאחר שהמטוס נדחף לאחור על ידי נגרר ידני. דלתא התנצלה בפני הלקוחות בטיסה על העיכוב

נחיל דבורים עיכב טיסה בשלוש שעות
נחיל הדבורים על הכנף צילום: טוויטר

נחיל דבורים התנחל ביום רביעי האחרון על כנף של מטוס חונה של חברת דלתא, ועיכב את הטיסה מיוסטון לאטלנטה בכשלוש שעות.

"תאמינו או לא, טיסת דלתא מס' 1682 מיוסטון לאטלנטה התעכבה אתמול אחר הצהריים לאחר שקבוצת דבורים ידידותית רצתה כנראה לדבר עם כנף המטוסים שלנו, ללא ספק כדי לחלוק את העדכונים האחרונים לגבי תנאי הטיסה בשדה התעופה", כך מסרה חברת התעופה בהצהרה סאטירית לאחר שתמונות ברשתות החברתיות יצרו שיח רב.

חברת דלתא איירליינס לא מסרה בדיוק אילו אמצעים נעשו כדי לפתור את המצב, אך בסופו של דבר, הדבורים עזבו את הכנף בזמן דחיפת המטוס לאחור מהשער באמצעות ציוד קרקעי ללא נוסעים על הסיפון. דלתא התנצלה בפני הלקוחות בטיסה על העיכוב.

אנג'לי אנג'טי צייצה בטוויטר בשידור חי את התקרית מתוך נמל התעופה, ודיווחה על אמצעים שונים שכנראה נעשו כדי לגרום לדבורים להמריא ממקומן על כנף האיירבוס A320.

היא כתבה: "הטיסה שלי שיוצאת מיוסטון מתעכבת כי דבורים התנחלו על קצה אחד הכנפיים. הם לא יתנו לנו לטוס עד שהדבורים יעופו. אבל איך לעזאזל זה יקרה? הם לא יעזבו את הכנף כשנמריא?". לבסוף הדבורים עזבו את הכנף כשהמטוס נדחף לאחור.

דלתא איירליינס נחיל דבורים ארה''ב מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד