תנובה מפרסמת את "סקר המזון הגדול של ישראל": מחצית מהישראלים לא אוכלים ארוחת בוקר באופן קבוע
מדי יום משווקים כ-4 מיליון מוצרי תנובה, בעשרות אלפי נקודות מכירה
- כתבה מקודמת
- ו' אייר התשפ"ג
תנובה פירסמה את "סקר המזון הגדול של ישראל". מדובר במחקר הגדול והמקיף ביותר מסוגו, שבחן לראשונה את הרגלי האכילה והתזונה של הציבור בישראל.
הסקר העלה כי, מחצית מהישראלים (49.5% ) אינם אוכלים ארוחת בוקר באופן קבוע; 42% לא משלבים ירקות בארוחות על בסיס יומיומי; וכשליש מקפידים לשתות רק מים.
עוד עולה מהסקר כי, 2 מכל 3 ישראלים מקפידים לאכול לפחות שתי ארוחות ביום, 76% מהישראלים רוצים להוריד במשקל, אך רק 43% באמת עשו דיאטה בשנתיים האחרונות.
הסקר נערך בשיתוף מכון המחקר KANTAR בסוף חודש מרץ לפני חג הפסח במדגם מייצג של מעל 1,000 ישראלים בוגרים (מעל 18), המייצגים את האוכלוסיה היהודית בישראל.
מ. בצר, ראש אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה אמרה "תנובה היא חברת המזון הגדולה בישראל הקיימת קרוב ל-100 שנה, וככזו היא מהווה חלק משמעותי מהתזונה היומיומית ומביטחון המזון של הציבור בישראל. מדי יום משווקים כ-4 מיליון מוצרי תנובה, בעשרות אלפי נקודות מכירה. מגוון המותגים בקבוצת תנובה, מאפשר לנו להגיע למקרר של כל תושב בישראל ולהכיר מקרוב את טעמו של הצרכן הישראלי".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות