כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
אלפים פוקדים את הציון

עיצומו של יום: יומא דהילולא של הצדיק מקרעסטיר

עדיין מתאפשרת מסירת השמות והקוויטלאך להזכרה בשעת המעמד, על ידי נכדי הצדיק מקערעסטיר בארגון 'רב להושיע' אשר באופן חריג, פתחו גם היום את המוקדים בצוות מתוגבר במיוחד

עיצומו של יום: יומא דהילולא של הצדיק מקרעסטיר
ההילולא בקרעסטיר צילום: רב להושיע

אלפים מארה"ק ושאר תפוצות ישראל פוקדים היום, ג' אייר, את קבר הצדיק מקערעסטיר, ביניהם רבים שהבטיחו בשנה שעברה לחזור למקום ולהודות על הידועה שיקבלו.

לחצו כאן ותזכו בסגולות הגדולות של היום>>>

במהלך ההילולא, יזכו הפוקדים בקערעסטיר למזון ושתיה באוהלי 'רב להושיע' המתופעלים על ידי נכדי הצדיק מקערעסטיר, בני משפחת רוטנברג, נאמני צדקה הזוכים לקרבה יתירה בבתי גדולי ישראל שליט"א בשל המשכת מורשת החסד של זקינם בסעודות המלווה מלכה למאות ולאלפים מדי מוצ"ש וחלוקת מטרנה למשפחות נזקקות בכל הריכוזים החרדיים.

בשיאו של המעמד צפוי להתקיים במקביל הן בקערעסטיר והן בארה"ק מעמד תפילה מרטיט של נכדי הצדיק מקערעסטיר זי"ע, אשר ירעישו עולמות לישועת הכלל והפרט ולהשפעת שפע ברכה והצלחה ושמירה עליונה לכלל ישראל. במעמד התפילה המרטיט של נכדי הצדיק מקערעסטיר, יטלו חלק גדולי ישראל שליט"א שירעישו על צרות הכלל ויעתירו רחמי שמיים לישועת הפרט, מעל לדרך הטבע.

עדיין מתאפשרת מסירת השמות והקוויטלאך להזכרה בשעת המעמד, על ידי נכדי הצדיק מקערעסטיר בארגון 'רב להושיע' אשר באופן חריג, פתחו גם היום את המוקדים בצוות מתוגבר במיוחד, זאת למרות הבקשה להקדים את מסירת השמות עד השעה 11 בערב אמש.

בעקבות ריבוי הבקשות, נעתרו נכדי הצדיק נציגי 'רב להושיע' ויפעלו היום עד השעה 5:30 לקליטת השמות לתפילה ולהזכרה. לאחר מכן, לקראת מעמד התפילה המרטיט של נכדי הצדיק בקערעסטיר, ייסגרו המוקדים סופית. הקדימו למסור את שמותיכם, כדי לזכות לישועה מהירה בס"ד, בזכות הצדיק בעל ההילולא שהבטיח כי בהמשכת מעשי החסד, ימשיכו הישועות כבחיים חיותו! 

לחצו כאן ותזכו בסגולות הגדולות של היום>>>

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}