כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
ברכת פרנסה

הדמעות זולגות: הגרש"א שטרן מתחנן עבורכם על ציון רבי ישעי'לה

מרן בעל ה'שביבי אש' הגאון הגדול רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א מבקש מבעלי היכולת לתרום סכום של 98 שקלים, כמניין 'לחיים', למשך 24 חודשים, לקרן מיוחדת של 'קופת העיר' הדואגת לאפשר ליהודים רעבים לקנות מוצרי מזון כדי שלא יהיו רעבים עוד • להמשיך את דרכו של רבי ישעיה ב"ר משה, ולזכות בברכת פרנסה בשפע ובהרחבה גדולה

הדמעות זולגות: הגרש"א שטרן מתחנן עבורכם על ציון רבי ישעי'לה
בציון בקרעסטיר צילום: באדיבות המצלם

הזדמנות אחרונה בהחלט להצטרף לפרויקט התרומות ל'קרן רבי ישעי'לה' של 'קופת העיר', ולזכות בשטר הפרנסה המיוחד, החתום בחתימת ידו של רב רבנן, מרן בעל ה'שביבי אש' הגאון הגדול רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, מגדולי הפוסקים בדורנו, שגוזר בחתימת ידו ברכת פרנסה בשפע לתורמים סכום של 98 שקלים כמניין 'לחיים' למשך 24 חודשים.

הזדמנות אחרונה להעברת שמות- הקליקו כאן>>

הצדיק הפלאי רבי ישעיה בן רבי משה, המכונה באהבה רבה 'רבי ישעי'לה', נודע ברבים בזכות כח ברכותיו העצום, והמופתים הגלויים שחולל באופן קבוע, למעלה מדרך הטבע, בכח תורתו וקדושתו הנוראה.

במיוחד היה רבי ישעי'לה מתאמץ להשפיע על יהודים ברכות טוב בתחום הפרנסה וההרחבה הגשמית.

נוהג היה רבי ישעי'לה מקרעסטיר לעמוד בזמן התפילות בראש השנה, ולהכין כיבוד לקהל המתפללים שיוכלו לשבור את רעבונם מיד לאחר התפילה. כל הצדיקים מכוונים ב'רזין דרזין', הוא היה אומר, כלומר בכוונות טמירות ונעלות, ואילו אני מכוון ב'לשובע ולא לרזון', שליהודים יהיה אוכל בשפע ולא יהיו רעבים חלילה.

גם לאחר פטירתו נודע מקום ציונו הקדוש כמקום תפילה לישועת הכלל והפרט, ורבבות סיפורי ישועה, במיוחד בתחום הפרנסה, נקשרו במקום הנשגב הזה.

על רקע זה התעורר רב רבן, מרן הגאון הגדול רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, בעל ה'שביבי אש' ומגדולי הפוסקים בדורנו, לעודד יהודים להמשיך את מפעל קדשו של רבי ישעי'לה, ולהשתדל שלא יהיו יהודים רעבים.

בשל כך פונה הגרש"א שליט"א לציבור, ומבקש מבעלי היכולת לתרום סכום של 98 שקלים, כמניין 'לחיים', למשך 24 חודשים, לקרן מיוחדת של 'קופת העיר' שעוסקת אך ורק בעניין זה – לאפשר ליהודים רעבים לקנות מוצרי מזון כדי שלא יהיו רעבים עוד.

כמו כן הודיע מרן הגרש"א שבכוונתו לחתום על 'שטר פרנסה' מיוחד, שבו הוא גוזר בחתימת ידו ברכות שפע והרחבה על התורמים. כל אחד ואחד מהתורמים יקבל שטר שנחתם באופן אישי על ידי מרן שליט"א, סמוך ונראה לציון הקדוש.

להלן ציטוט חלקי מתוך שטר הפרנסה המיוחד: "וליתר תוקף חתמנו שטר זה במקום הק' בציון הק' בקרעסטיר- לידע ולהודיע כי נושא שטר זה ממשיך מפעלו של רבינו ישעיה ב"ר משה מקרעסטיר ואכן יזכה לברכתו שכל זמן שתורם סכום הנ"ל- מידה כנגד מידה תתקיים בו גזירת קדשו של הקרעסטירע'ר "לשובע ולא לרזון", בו ובכל משפחתו, ויהיה להם מזון ומחיה בהרחבה גדולה ובשפע רב, ולא יחסר דבר בשולחנם, הן בימי חול והן בשבת ומועד כל הנצרך בהחבה גדולה ברוח וגשם עד בלי די".

הזדמנות אחרונה להעברת שמות- הקליקו כאן>>

קופת העיר קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}