אחרי החגים כבר כאן: אלו המוצרים שמתייקרים
בפעם השנייה בתוך חצי שנה, רשת בתי הקפה 'ארקפה' העלתה מחירים. הלקוחות הופתעו לגלות זאת במקום. לצד זאת, נכנסו לתוקף עליות מחירים גם בגזרת המשקאות המתוקים
- קובי עוזיאלי
- כ"ו ניסן התשפ"ג
- 3 תגובות
רשת 'ארקפה' העלתה את מחירי מוצריה בפעם השנייה בתוך חצי שנה. כך פורסם לראשונה ב'כאן חדשות'.
הפעם האחרונה שהרשת העלתה את מחירים הייתה בחודש נובמבר 2022, ולפני כן בסוף 2021. עובדים ב'ארקפה' סיפרו כי בחודש האחרון החליטו בהנהלה על העלאת מחירים בתפריט, ולדבריהם המוצרים יתייקרו בכשני שקלים למוצר.
לקוחות שהגיעו לסניפים גילו שהמחירים התייקרו: סנדוויץ' ברי שעלה 18 שקלים, עולה עכשיו 22 – עלייה של 22%; כריך חביתה שעלה 36 שקלים, עולה עכשיו 38 - עלייה 5.5%. עם זאת יצוין כי המחירים עשויים להשתנות מסניף לסניף בשל ענייני זכיינות.
לצד זאת נכנסו אתמול (ראשון) לתוקף עליות המחירים שעליהן הכריזה החברה המרכזית למשקאות. בין המוצרים שהתייקרו: קוקה קולה, פיוזטי ופריגת קפוא, בשיעור של עד שבעה אחוזים. גם 'יפאורה' צפויה לייקר את מוצריה ובהם: RC קולה, תפוזינה וספרינג. מיפאורה נמסר: "לא מתייחסים".
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות