ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
עונש מפתיע

ארה"ב: נידון ל-70 שנות מאסר בגין יריקה על שוטרים

גבר בן 36, נידון ל-70 שנות מאסר לאחר שנמצא אשם בשתי עבירות של הטרדת עובד ציבור בגין יריקה על שני שוטרים. הוא נעצר לאחר תקרית אלימות במשפחה. פירסון נלקח למעצר והתחיל לבעוט בדלתות ניידת המשטרה ואז ירק על השוטרים

ארה"ב: נידון ל-70 שנות מאסר בגין יריקה על שוטרים
כלא שמור: אילוסטרציה צילום: Pixabay

גבר מטקסס אמור להיות מאחורי סורג ובריח למשך 70 שנה בגין יריקה על שוטרים במהלך מעצר במקרה אלימות במשפחה לאחר שהתובעים דחפו לגזר דין מחמיר. לארי פירסון, בן 36, הואשם ביום רביעי האחרון לאחר שנמצא אשם בשתי עבירות של הטרדת עובד ציבור בגין יריקה על שני שוטרים במאי 2022.

הוא נעצר לאחר תקרית אלימות במשפחה שבה פירסון איים באקדח על בן המשפחה, בהמשך התברר כי האקדח היה אקדח אוויר. פירסון נלקח למעצר וכעס לאחר שהמשטרה סירבה לעצור את הקורבן. הוא החל לבעוט בדלתות הניידת וכשהשוטרים ביקשו ממנו לעצור, הוא ירק עליהם, כך דיווחה התקשורת המקומית.

על פי הדיווח, הוא ירק עליהם שוב לאחר שהגיע למרכז המעצר בעיר לובוק בטקסס. "אם אתה הולך לחיות את חיי הפשע, אתה הולך לעשות את זה בין פושעים אחרים בכלא" אמרה התובעת ג'סיקה גורמן. עם זאת, צוות ההגנה של פירסון טען כי מדובר ב"עבירה פשוטה" וכי המצב "יצא משליטה".

העונש המינימלי שפירסון יכול היה לקבל היה 25 שנים בשל הרשעות קודמות בשוד בנסיבות מחמירות ואלימות מתמשכת במשפחה. לובוק היא אחת הערים המסוכנות ביותר, העיר דורגה כעיר השלישית המסוכנת ביותר באמריקה על ידי SafeWise. העיר מדורגת במקום גבוה בפשיעה אלימה ופשעי רכוש. על פי המחקר של SafeWise, אחד מתוך 25 אנשים היה קורבן לפשע רכוש בשנת 2020.

 

תקיפת שוטרים טקסס יריקה אלימות במשפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד