ספרינג, תפוזינה ועוד
חברת המשקאות 'יפאורה' הודיעה על העלאת מחירים
חברת המשקאות יפאורה הודיעה על העלאת מחירים במותגים שיתייקרו: "ספרינג", "תפוזינה", "שוופס", "אר-סי קולה", "קריסטל" ו"מיץ פז". ההחלטה הגיעה כשבועיים לאחר ששר האוצר ביטל את המיסוי על המשקאות הממותקים
- ישראל לפקוביץ
- כ"ג ניסן התשפ"ג
- 10 תגובות
שתייה מתוקה צילום: Nati Shohat/Flash90
חברות המשקאות השנייה בגודלה בישראל אחרי קוקה קולה מעלה מחירים. על פי הדיווח של דנה ירקצי ב'כאן חדשות', חברת "יפאורה-תבורי" המשווקת משקאות, הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים החל מ-1 ביוני.
מדובר בהעלאת מחירים למותגים, "ספרינג", "תפוזינה", "שוופס", "אר-סי קולה", "קריסטל" ו"מיץ פז" בשיעור של 8.5%-6%. ההחלטה הגיעה כשבועיים לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' ביטל את המיסוי על המשקאות הממותקים, וכמעט חודש לאחר שהודיעה החברה המרכזית למשקאות "קוקה קולה" על העלאת מחירים גם היא.
חברת יפאורה דיווחה כי מכירותיה נפגעו בשנת 2022 בעקבות המיסוי על המשקאות הממותקים. אך הדיווחים על ביטול המיסוי לא מנעו ממנה להעלות מחירים לצרכנים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות