י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
ומה גילה נתניהו

ראש השב"כ חשף: "סיכלנו השנה יותר מ-200 פיגועים משמעותיים"

ראש השב"כ נשא הערב דברים בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו. בר חשף במהלך נאומו: "סיכלנו השנה 200 פיגועים משמעותיים, "צוות טקילה" הוקפץ כבר 14 פעמים" | נתניהו: "איראן אחראית על 95% אחוז מהאיומים הביטחוניים עלינו"

ראש השב"כ חשף: "סיכלנו השנה יותר מ-200 פיגועים משמעותיים"
ראש הממשלה נתניהו וראש השב"כ רונן בר צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש השב"כ רונן בר נשא הערב (שלישי) דברים בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בהשתתפות אנשי השירות וראש הממשלה בנימין נתניהו וחשף כי סוכלו השנה יותר מ-200 פיגועים משמעותיים ובנוסף אף הקופץ הצוות המיוחד 'טקילה' 14 פעמים.

בר אמר: "אנחנו בתקופה מאתגרת. גם מבית וגם מחוץ. המקור איראני, שיעי, חמאסי, ג'יאהדי, חז"עי וסלפי, וגם יש הרבה תופעות מקומיות. לשם המחשת המספרים: עברו רק 3 חודשים וסוכלו השנה למעלה מ-200 פיגועים משמעותיים, בהם כ-150 פיגועי ירי, 20 פיגועי מטען, דריסה, התאבדות, חטיפה ועוד. ולצד זאת, ספגנו 15 אבדות כואבות. זווית נוספת כדי להבין את ההיקף, היא דרך צוות 'טקילה' - המענה האחרון לפיגוע בדרך, שהוקפץ השנה כבר 14 פעמים".

עוד אמר ראש השב"כ: "אתמול עצרנו שניים מתוך חוליית המפגעים בפיגוע בו נפצעו שני חיילנו בחווארה. עשינו את זה ברמדאן, עשינו את זה באור יום, בלב הקסבה וברפידיה. לפני כחודש רדפנו אחרי הרוצח של הלל ויגל ז"ל מחווארה, משכם לג'נין. שוב באור יום. שוב בתוך מחנה הפליטים. וככה עם רוצחי עידו ברוך ז"ל, והיורים בטול כרם, ביריחו, מניח המטען בביתר עילית ועוד - ערך סגירת המעגל המהירה". לדברי בר, "במלחמה בטרור הערך הזה חשוב שלוש פעמים - להקל במשהו על המשפחות, למנוע את הפיגוע הבא, ולבלום רעיונות חדשים".

נתניהו בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בשב\"כ
וידאו: רועי אברהם /לע"מ | סאונד: בן פרץ /לע"מ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר באירוע: "אני רוצה לומר לכם תודה על העבודה הקשה שאתם עושים סביב השעון. אני חושב שהעבודה הזאת היא מן הטובות, אולי הטובה ביותר שיש בעולם, ולא במקרה באים מהעולם לראות את מה שאנחנו עושים. אתם ראויים לכל שבח, גם על המאמץ וההקרבה, והמחויבות לביטחון המדינה".

נתניהו הוסיף: "בסופו של דבר אנחנו מגיעים לכל מחבל. זה הישג כביר כי מי שבא לפגוע בנו, צריך לדעת שדמו בראשו. איראן אחראית על 95% אחוז מהאיומים הביטחוניים עלינו. כולל אלו שאתם עוסקים בהם בצורה ישירה ועקיפה. אנחנו חייבים כמובן להתמודד עם האיומים החדשים, וזו היכולת שלנו כמדינת העם היהודי".

רונן בר בנימין נתניהו שירות הביטחון הכללי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}