ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"איבוד צלם אנוש"

המשטרה חוקרת: חשד שמפגינים פרצו לבית ובזזו רכוש

במשטרה מתנהלת חקירה נגד מפגינים נגד הרפורמה המשפטית בחשד שפלשו לבית סמוך לאיילון, עקרו את החלונות והוציאו מיטה וחפצים אחרים אשר שימשו אותם להבערת מדורות • בת המשפחה שביתה נבזז: "שרפו את הדמוקרטיה בזמן ששרפו את הרכוש של אבא שלי"

המשטרה חוקרת: חשד שמפגינים פרצו לבית ובזזו רכוש
מדורה שהובערה באיילון צילום: תומר נויברג, פלאש 90

המשטרה פתחה הלילה (שלישי) בחקירה בנוגע לפלישת מפגינים לבית נטוש סמוך לאיילון בשבוע שעבר וגניבת רכוש ששימש אותם להדלקת מדורות בנתיבים.

במהלך ההפגנות מספר מפגינים פלשו לבית נטוש סמוך לאחת הפרצות שמובילות לכביש המהיר, עקרו חלונות והוציאו מיטה וחפצים אחרים אשר שימשו אותם להבערת המדורות על הכביש.

מדורה שהוצתה באיילון | צילום: תומר נויברג, פלאש 90.

שלושה ימים לאחר האירוע, בתו של אחד מהבעלים הרשומים של הנכס התלוננה במשטרה על השגת גבול וגניבת רכוש. לבית מספר בעלים רשומים בטאבו, ובזמן האחרון לא גרו בו דיירי קבע, ומעת לעת פלשו למקום דרי רחוב. כך דווח ב'כאן 11'.

דינה כהן, בת המשפחה שביתם נבזז סיפרה בראיון לאילה חסון ב'כאן 11': "הסרטון היה מאוד קשה. הם הוציאו גדר שהייתה שם והחליטו שהם עוקרים הכל - ספרייה, שתי מיטות, שולחן אוכל, ארון בגדים, זה הבית שבו גר אבי כמעט כל חייו. שרפו את הדמוקרטיה בזמן ששרפו את הרכוש של אבא שלי. יש כאן איבוד של צלם אנוש. חווינו לינץ' בחפצים ובזכרונות. איך הגענו למצב שיהודי יכול להתנהג כך לאח שלו?".

חקירת משטרה חקירת שריפה חסימת איילון פריצה לבית נטוש הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד