כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024
מחקר חדש

תוכן רעיל הולך וגואה במשחקים מקוונים

דווח חדש שמפרסמת הליגה נגד השמצה חושף כשלים מבניים שמונעים מהתעשייה למתן תוכן במשחקים מקוונים שמהדהדים, שנאה, גזענות ואנטישמיות 

תוכן רעיל הולך וגואה במשחקים מקוונים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pixabay

תעשיית משחקי המחשב לא מצליחה להתמודד עם תוכן רעיל אשר הולך וגואה במשחקים מקוונים.

הליגה נגד השמצה מפרסמת דו"ח חדש, החושף כשלים מבניים שמונעים מהתעשייה לְמַתֵּן תוכן. המחקר מזהה ליקויים במדיניות ובהפעלת צוותי גלישה בטוחה ומגדיר צעדים מרכזיים שחברות יכולות לנקוט כדי להקטין את איום הפצת התוכן הרעיל, כגון הרחבת הטיפול הממוקד בשחקנים פוגעניים חוזרים אשר מספרם קטן, ויישום מדיניות של מיתון תוכן כחלק מתהליך הייצור.

"היקף ההטרדות, האנטישמיות והגזענות בפלטפורמות הגיימינג, אותן צעירים רבים תופסים כקהילה ומקום פנאי, אינו מתקבל על הדעת". אומר ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה.

לדבריו, "השינויים האחרונים בחברות השולטות ברשתות החברתיות מראים לנו את התוצאות האסוניות כאשר תעשיית הטכנולוגיה מתנערת מהאחריות שלה למיתון התוכן. חברות המשחקים חייבות ללמוד מהטעויות הללו ולהגביר את המחויבות שלהן ליצירת פלטפורמות בטוחות".

הליגה נגד השמצה משחקים אנטישמיות מחקר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}