כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

בטיחות השימוש בבריכות ביתיות

בריכה ביתית היא פתרון מעולה לקיץ, אך עליכם לשמור על כללי הזהירות, לתדרך את הילדים ובעיקר להיות שם נוכחים ולראות שכולם משתמשים בבריכה בצורה טובה, חכמה ולא מסוכנת

בטיחות השימוש בבריכות ביתיות
בריכה ביתית צילום: פיקסביי

הקיץ הישראלי הוא חם מאוד ומזמין את כולנו להיכנס לבריכה. במקום שנצטרך לנסוע לקאנטרי הקרוב או לעשות מנוי בבריכה העירונית, במקום זאת, אם יש לכם חצר, מאוד מומלץ לרכוש בריכה לבית . כשרוכשים בריכה לשימוש ביתי, חשוב מאוד לשים לב שאתם פועלים לפי הוראות הבטיחות. במאמר הבא נמנה כמה הוראות בטיחות חשובות.

שמירה על ילדים בזמן הבריכה

אחת הבעיות עם בריכה ביתית, זו העובדה כי אין מציל ששומר על מי ששוחה בבריכה. כאן למעשה נכנסת האחריות שלכם. אם יש בתוך הבריכה או בקרבת הבריכה ילדים קטנים, עליכם להיות שם ולשמור עליהם. בתוך הבריכה ילדים יכולים לטבוע בקלות כאשר לא שמים לב ומחוץ לבריכה, ילדים עשויים להסתכל, ליפול בטעות למים ולטבוע.

בריכה ביתית היא פתרון מעולה לקיץ, אך עליכם לשמור על כללי הזהירות, לתדרך את הילדים ובעיקר להיות שם נוכחים ולראות שכולם משתמשים בבריכה בצורה טובה, חכמה ולא מסוכנת.

חשוב לדעת שנוכחות המבוגרים היא חשובה גם כאשר מדובר בבריכות עם מעט מים. נהוג לחשוב שטביעה שייכת רק למצבים שבהם המים גבוהים, אך לא כך הדבר. גם בבריכה עם מעט מים ניתן להכניס את הראש ולטבוע. קחו משנה זהירות וכך תוכלו להנות כל הקיץ.

ניקיון הבריכה

בריכה לבית מחייבת פעולות ניקיון מותאמות. מי הבריכה הינם מים עומדים שמצטברים בהם חיידקים. ניקיון הבריכה עם אמצעים מותאמים יפתור את הבעיה הזו. כל מה שאתם צריכים הוא לדאוג לטבליות כלור בכמות הנכונה, כיסוי בריכה בסיום היום, משאבת ניקוי ורשת ניקוי. ארבעת המוצרים האלו ידאגו לשמור על הבריאות שלכם.

מניעת החלקה

לבריכות ביתיות יש סולם שממנו עולים אל הבריכה. היציאה והכניסה אל הבריכה הן אזור מאוד רטוב בדרך כלל. הסבירו לכל מי שנכנס שיש לבצע כניסה איטית כדי למנוע החלקה. החלקה עשויה לגרום למגוון פציעות שיכולות להימנע עם קצת תשומת לב. תדרכו את כולם ושימו גם שלט זהירות כמו שיש בבריכות ציבוריות. זה חשוב, הכרחי וישמור עליכם ועל המתרחצים מפני פגיעות.

הרחקת הבריכה ממקור חשמלי

מים וחשמל לא הולכים יחד ועשויים לגרום להתחשמלות כאשר הם נוגעים אחד בשני. בעת התקנת הבריכה, יש להרחיק אותה ממקורות חשמל. במידה ואתם מחברים משאבת ניקיון, תדאגו שתהיה לה הארקה תקינה אשר שומרת מפני התחשמלות. אלו דברים חשובים מאוד והכרחיים כאשר מחזיקים בריכת שחיה ביתית .

אם תקפידו על הוראות הבטיחות האלו ועל הוראות הבטיחות שמגיעות עם הבריכה, תוכלו להנות ממנה בכל קיץ ללא בעיות. 

בריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}