כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
זום מיוחד עם סיון רהב מאיר

מה דבורי פלאי מבקשת ממך בשלושים של ילדיה? להצטרף למיזם האחדות

דווקא בתקופה קשה כזו של קושי זה הזמן לחפש את המאחד ולא את המפלג בעם • זום מיוחד של סיון רהב מאיר לנשים יתקיים ביום רביעי בערב בהשתתפות דבורי פלאי אימם של הילדים אשר ויעקב פלאי הי"ד ויוקדש לאחדות בינינו לעילוי נשמתם

מה דבורי פלאי מבקשת ממך בשלושים של ילדיה? להצטרף למיזם האחדות
האחים הקדושים לבית פאלי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

מחר (רביעי) זום אחדות מיוחד לנשים מכל רחבי העולם. נראה שתחושת המועקה מהמצב והשיח הציבורי תופסת את כולנו, ללא קשר לדעה האישית לאירועים שעל סדר היום. נדמה כי אנו זקוקים ליכולת לראות את עצמנו מעל המחלוקות, לראות את הדברים שמאחדים אותנו ושעליהם לעולם לא יהיה ויכוח. אנו צריכים לפתח את היכולת לדבר ולהכיר, לראות את הטוב.

על דבר אחד אין ויכוח, והוא: החולשה שמזהים אצלנו האויבים מבחוץ. הם רואים איך אנחנו נראים, מדברים, רבים. זה מספק אותם ולצערנו גם נותן להם מוטיבציה. דבורה פלאי, שילדיה אשר-מנחם ויעקב-ישראל נרצחו בפיגוע ברמות, מבקשת לציין את יום השלושים לפיגוע במפגשי אחדות. ברחבי הארץ והעולם יתכנסו נשים חרדיות, דתיות, מסורתיות וחילוניות למפגשים פיזיים, ובמקביל אתן מוזמנות להצטרף למפגש דיגיטלי עולמי: סיון רהב-מאיר מראיינת את דבורי פלאי עם אורחים נוספים, קטעי וידאו ולימוד משותף, כדי להזכיר לכולנו שלמרות הכל, אנחנו אחיות.

הירשמי כאן, ותקבלי קישור לכניסה לזום בשידור חי>>>

את המפגש יוזם ארגון "איילת השחר" שבו עובדת דבורי פלאי כבר 18 שנה, בקירוב לבבות בין המגזרים, בשיתוף עם קהילת "מתחדשות" של סיון רהב-מאיר.

סיון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}