י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

50 ניידות במימון הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

לקראת פתיחת שנת הלימודים, קיבלו היום מתנדבי מערך התנועה בערים חרדיות ובערים נוספות, 50 ניידות חדשות

50 ניידות במימון הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
חטיבת דובר המשטרה

בטקס ההשקה החגיגי לקחו חלק כלל השותפים למלחמה בתאונות הדרכים, ביניהם: השר לביטחון הפנים, מפכ"ל המשטרה וסגל הפיקוד הבכיר, יו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול.

כל אחד מ-50 מתנדבי התנועה שהגיעו לטקס, קיבל לידיו ניידת חדשה מסוג טיוטא קורולה, המאובזרת בכלל האמצעים המבצעיים הנדרשים, הכל במטרה לבצע אכיפה מצילת חיים בכל ערי בישראל.

ראש אגף התנועה, ניצב משה צ'יקו אדרי, פתח את הטקס בדברי תודה והערכה לשותפיו לדרך להשגת היעד הלאומי בהורדת מספר הנפגעים בתאונות הדרכים והדגיש כי, הוא רואה ביו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ד"ר יעקב שיינין, שותף מלא לעשייה וליוזמה אשר ללא ידו הרחבה במימון הניידות ותחזוקתן, לא היה עולה בידינו להשיג את יעדינו.

ד"ר שיינין שיתף את הנוכחים ואמר כי, מדובר בפרוייקט הדגל של הרשות לשנת 2014 ובכל שלוש שנים יוחלפו הניידות בחדשות במסגרת הליסינג.
ד"ר שיינין הדגיש כי, הרשות הינה שותפה מלאה ופעילה למאבק בתאונות הדרכים ובישר כי בכוונתו לממן 100 ניידות נוספות לסטודנטים העתידים לפעול במערך התנועה.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, הדגיש בדבריו כי, ערך ההתנדבות הינו ראשון במעלה במסגרת יעדי המפנה ומטרתו של מהלך זה הוא, להעצים ולחזק את מערך המתנדבים במשטרת ישראל.

במעמד הטקס הושק קראוון נגרר ראשון מסוגו - "חדר נייד" אשר ישמש את שוטרי השטח בעת ביצוע בדיקות השכרות והשימוע לנהגים שנתפסו תחת השפעת אלכוהול, תוך מתן שירות ושמירה על פרטיותם.

לדברי מנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, יאיר גלר, אשר מימן את המתקן, מדובר באחת מהיוזמות המשותפות לרשות ולאגף התנועה והמטרה היא לספק מתקן כגון זה לכל אחת מיחידות השטח.

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ, סיכם ואמר: "אנו מנסים להשיג שינוי תרבותי בקרב הנהגים ובדרך זו, להוריד את כמות הנפגעים בתאונות הדרכים".

בהזדמנות זו מצא לנכון השר להביע את תודתו והערכתו למפכ"ל, לשוטרים ולמתנדבים, על פעילותם המאומצת במבצע "צוק איתן".

צילום: חטיבת דובר המשטרה














משטרת ישראל בטיחות ניידות אגף התנועה ניידות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}