גם לכם זה קרה? הצרכנים חויבו כפול ונלחצו
עשרות אלפי לקוחות שמזמינים משלוחים מ'שופרסל אונליין' גילו לתדהמתם חיוב כפול מסכום הקניה שביצעו. החברה מיהרה להבהיר שמדובר בתקלה ארצית וכי היא פועלת לתקן אותה והרגיעה כי בפועל יחויב הסכום האמיתי
- קובי עוזיאלי
- ח' אדר התשפ"ג
מזמינים משלוחים משופרסל? תבדקו טוב טוב את כרטיס האשראי שלכם. בשל תקלה ארצית שקרתה בחברה, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות 'שופרסל אונליין' והשירותים הדיגיטליים. חיובים אלו לא בוצעו בפועל עד כה וספק התשלומים פועל כעת על מנת שלא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה".
לפי הערכת חברת 'שופרסל' מדובר בעשרות אלפי לקוחות וכי מדובר בחיובים עתידיים, כך הצרכנים שנכנסו לאפליקציית הבנק של חברת האשראי הבחינו בעסקה כפולה ונבהלו, אולם בחיוב הסופי של הכרטיס במועד התשלום, הצרכן יחויב רק פעם אחת על מה שהוא באמת רכש, היות שהחיוב לא בוצע בפועל, אך כן תפס מסגרת בכרטיס האשראי - לרבים נגרם נזק מכך.
הרשתות החברתיות מוצפות בשעות האחרונות בתלונות של צרכנים שרכשו באתר 'שופרסל אונליין' וחויבו מעבר לעלות הקניה. אחת הצרכניות כתבה הלילה בדף הפייסבוק שלה: "חייבו אותנו ב-14,000 שקלים החודש. תבדקו את כרטיס האשראי שלכן, אם אתן מזמינות מהם אונליין. מצורפת תמונה של חיוב על הזמנה אחת בודדת לדוגמה - מפרסמת לשם אזהרה. אנחנו עוד מחכים שיענו לנו עקב ריבוי פניות. האשראי שלנו עכשיו חסום".
בהודעת 'שופרסל' נכתב: "לקוחות יקרים, בשל תקלה רוחבית של חברת התשלומים Hyp (קרדיט גארד לשעבר) המספקת שרותי תשלום לשופרסל ובתי עסק נוספים, נרשמו לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה. חיובים אלו לא בוצעו בפועל עד כה וספק התשלומים פועל כעת על מנת שלא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה המקורית".
עוד נמסר כי "שופרסל פועלת מול Hyp בכדי לוודא שהתקלה תתוקן גם מול חברות כרטיסי האשראי, על מנת שלקוחות שופרסל לא יחוייבו מעבר לחיוב המקורי. אנו מתנצלים על אי הנוחות".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות